Dit is mijn eerste topic, dus sorry voor eventuele foutjes.
Ik zoek zelf nu al een geruime tijd een goede, maar goedkope nas met alle functies die ik wil (dat zijn er nogal heel wat.) en ik dacht nu eindelijk de goede nas te hebben gevonden waarbij ook nog eens extra harde schijven worden geleverd. Ik heb het dan over de volgende nas: pricewatch: Synology DiskStation DS713+ 4TB
IpCam is de goedkoopste, en alleen omdat hij zo goedkoop is én er zouden harde schijven bij moeten zitten waarbij ik véél goedkoper uit ben dan bij een ander model of het nou een bundel is of niet.
Als ik ga kijken via de link, zie ik nergens harde schijven staan. Klopt dit dan wel?
En als dit dus niet blijkt te kloppen, wat zouden jullie mij aanraden met de volgende specificaties met het liefst <€500,- of €500,- zelf. Meer geld heb ik eigenlijk ook niet.
Ik zoek zelf nu al een geruime tijd een goede, maar goedkope nas met alle functies die ik wil (dat zijn er nogal heel wat.) en ik dacht nu eindelijk de goede nas te hebben gevonden waarbij ook nog eens extra harde schijven worden geleverd. Ik heb het dan over de volgende nas: pricewatch: Synology DiskStation DS713+ 4TB
IpCam is de goedkoopste, en alleen omdat hij zo goedkoop is én er zouden harde schijven bij moeten zitten waarbij ik véél goedkoper uit ben dan bij een ander model of het nou een bundel is of niet.
Als ik ga kijken via de link, zie ik nergens harde schijven staan. Klopt dit dan wel?
En als dit dus niet blijkt te kloppen, wat zouden jullie mij aanraden met de volgende specificaties met het liefst <€500,- of €500,- zelf. Meer geld heb ik eigenlijk ook niet.
- Liefst Synology, want die heeft via dsm al bijna alle functies
- Moet 1 of meerdere websites kunnen hosten
- Mogelijkheid tot Ftp, Personal Cloud en Mediaserver
- Minimaal 512 mb, maar het liefst 1Gb>
- Minimaal Dual Core, mag meer.
- Minimaal 4Tb opslag, het liefst 6Tb. Mag vast erin zitten, mag los erbij zitten, mag Bundel.
- Het allerliefst mogelijkheid tot Virtual Box of VmWare (zou kunnen bij DS713+)
- Backups moeten makkelijk en automatisch worden gemaakt op Windows. Als het even kan ook op Android, maar dat kan bijna nergens.
- Mediaserver => Stabiele Android app, mag van andere ontwikkelaar zijn.
- Download Server: Bittorrent en NZB.
- En in bijna alles zit het wel: UpNp en DLNA
[ Voor 0% gewijzigd door Microkid op 26-03-2017 20:09 ]