Ik heb een Azure website waar vanaf ik af en toe een mail verstuur via onderstaande code:
Nou is het probleem dat de uitgaande email op de één of andere manier geroute wordt via een Microsoft server met IP adres 65.52.136.102 (het IP adres van de server waar mijn website op draait is 65.52.128.33). Het IP van de server waar de mail wordt geroute, wordt continu geblacklisted door Spamhaus en komt op de XBL spamlijst te staan: http://www.spamhaus.org/query/bl?ip=65.52.136.102
Spamhaus zegt dat er waarschijnlijk een trojan of open proxy op die server staat.
Mijn emails worden dus geblokkeerd door een server waar ik geen invloed op heb.
Nu heb ik in het forum van Azure bij Microsoftt al het probleem voorgelegd, maar daar krijg ik wel af en toe reactie, maar het schiet niet op.
Ook heb ik een melding via mail aan abuse@microsoft.com gedaan. maar daar heb ik helemaal geen reactie op gehad.
Hoe kan ik Microsoft wel bereiken en een gedegen reactie verwachten?
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| MailMessage mail = new MailMessage(); mail.To.Add(message.Destination); mail.From = new System.Net.Mail.MailAddress("noreply@speurtochie.nl", "Speurtochie"); mail.Subject = message.Subject; string Body = message.Body; mail.Body = Body; mail.IsBodyHtml = true; Attachment ImageAttachment1 = new Attachment(System.Web.HttpContext.Current.Server.MapPath("/Images/Email Logo.png")); ImageAttachment1.ContentId = "Email Logo.png"; mail.Attachments.Add(ImageAttachment1); SmtpClient smtp = new SmtpClient(); smtp.Host = "smtp-auth.mailprotect.be"; smtp.Port = 2525; smtp.UseDefaultCredentials = false; smtp.Credentials = new System.Net.NetworkCredential("**********", "**********"); smtp.EnableSsl = true; smtp.Send(mail); |
Nou is het probleem dat de uitgaande email op de één of andere manier geroute wordt via een Microsoft server met IP adres 65.52.136.102 (het IP adres van de server waar mijn website op draait is 65.52.128.33). Het IP van de server waar de mail wordt geroute, wordt continu geblacklisted door Spamhaus en komt op de XBL spamlijst te staan: http://www.spamhaus.org/query/bl?ip=65.52.136.102
Spamhaus zegt dat er waarschijnlijk een trojan of open proxy op die server staat.
Mijn emails worden dus geblokkeerd door een server waar ik geen invloed op heb.
Nu heb ik in het forum van Azure bij Microsoftt al het probleem voorgelegd, maar daar krijg ik wel af en toe reactie, maar het schiet niet op.
Ook heb ik een melding via mail aan abuse@microsoft.com gedaan. maar daar heb ik helemaal geen reactie op gehad.
Hoe kan ik Microsoft wel bereiken en een gedegen reactie verwachten?
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com