Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
een goedkope mobiel met goede prestaties

Wat is je budget?
tot ongeveer €150

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben nou al een tijdje aan het kijken naar een goede en goedkope Chinese telefoon. Maar zoals jullie allemaal weten zijn er zooovveeel opties.
Nou dacht ik eruit te zijn en de cubot x9 te kopen via aliexpress:
(http://nl.aliexpress.com/...2.html?recommendVersion=1)
Deze telefoon heeft in mijn ogen een mooi design en verder goede specificaties.
Ik heb nog nooit iets via aliexpress gekocht maar heb gehoord dat je via hun wel goed zit op het gebied van service omdat zij het geld vasthouden totdat jij zegt dat je het product ontvangen hebt.
Bij deze specifieke verkoper zie ik wel dat ze het product tussen de $2 en $6 aangeven zodat je geen invoerkosten hoeft te betalen wat ik als een groot pluspunt zie. Ook heeft de verkoper een erg goede feedback rating.

Maar toen ik op het tweakers forum ging kijken kwamen er ook verschillende andere goede telefoons naar boven zoals:
--> Mlais M52
http://www.focalprice.com...oid_5.0_MTK6752_Octa.html
Wat mij erg aanspreekt (beter dan de cubot x9) bij deze telefoon is dat hij android lollilpop draait en dat hij alle Nederlandse netwerken erg goed ondersteunt (zelfs 4G). Ook is de prijs (bij deze actie) van €120 erg aantrekkelijk.
Alleen ben ik niet bekend met deze site en weet dan ook niet vanuit waar ze leveren en hoe ze het regelen om de invoerkosten zoveel mogelijk te beperken.
Ik weet dat bij beide sites de garantie niet echt goed is maar wat wil je voor dat geld ;).
Ik zag dat voor beide telefoons makkelijk beschermhoesjes te krijgen zijn dus dat is ook wel prettig!
Ik zal trouwens voor de gratis verzendmethode gaan (omdat ik hier geen extra geld aan uit wil geven en je dan volgens mij er minder snel uit gepikt word door de douane.

Verder zag ik ook nog andere modellen staan bij jullie die er goed uitkwamen zoals de elephone p6000.

Ik hoor graag adviezen waar ik nou het beste voor kan gaan of zelfs nog andere telefoons (maak het me niet te moeilijk :P) en tips dus begin maar met schieten!

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Sjoerd

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2015 17:06 . Reden: ik moest de vragen verwerken ]

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-11 18:35
Waarom geen moto g? Kost wel 180, maar dat heb je met import van chinese telefoons ook. Daarnaast is het een goed merk, krijgt razendsnel updates, draait 5.0 vanuit de doos met bijna stock android.

Wat wil je nog meer? ;)

En als die een keer stuk is kun je hem naar motorola sturen ipv helemaal naar China..

pricewatch: Motorola New Moto G 3G Dual SIM (2014) Zwart

[ Voor 20% gewijzigd door Iekozz op 29-03-2015 07:48 ]

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Zoals in een ander topic al aangegeven: betaal een paar tientjes meer voor een gerenommeerd chinees merk, zoals xiaomi, zte of meizu.