Reviews op enkele pagina

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspermalfroid
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 22:23
Ik lees graag artikels van Tweakers off-line, op m'n gsm of e-reader via Pocket.
De mogelijkheid om al het nieuws van de dag in 1 keer op te vragen via http://tweakers.mobi/nieuws vind ik ook geweldig: 1 keer laden en dan zonder problemen lezen wanneer internet niet beschikbaar is.

Spijtig genoeg vind ik geen mogelijkheid om reviews op 1 enkele pagina te weergeven. Veel van jullie reviews zijn echt heel plezante stukjes leesvoer voor onderweg op de e-reader te lezen, maar bestaan uit vele aparte pagina's wat het offline opslaan via e.g. Pocket praktisch niet haalbaar maakt.

Ik zie meerdere mogelijkheden om dit op te lossen:
1. Bij Voorkeuren de mogelijkheid aanbieden om reviews op 1 enkele pagina aan te bieden?
2. Iets in de code toevoegen zodat de hele reviewtekst wordt opgeslaan wanneer je het artikel opslaat met Pocket/Instapaper/... ?
3. De reviews op de mobiele website http://tweakers.mobi/reviews aanbieden op 1 enkele pagina?

Dank bij voorbaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:11

Fiber

Beaches are for storming.

Wordt aan gewerkt...

Hint: Neem een Plus Abo, dan kun je die functie alvast beta-testen... :)

https://secure.tweakers.net/aboshop/

[ Voor 20% gewijzigd door Fiber op 28-03-2015 13:22 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspermalfroid
Enige ETA wanneer deze feature gereleased wordt voor het brede publiek?

• kaspermalfroid
Het is nu mogelijk om reviews volledig te tonen via de singlepage-weergave.
Spijtig genoeg gaat het nog steeds mis wanneer je de singlepage-weergave probeert op te slaan met Pocket: enkele delen van de review, waaronder de inleiding, worden niet weergegeven in Pocket

Voorbeeld: wanneer ik de volgende pagina save naar Pocket:
reviews: Telefoons van de nabije toekomst: Wat zullen de telefoons van 2016 b...
gaan er verschillende dingen mis in Pocket:
  • De titel is verkeerd: "Tot slot"
  • Verschillende paragrafen ontbreken. Zo ontbreekt de hele inleiding; de eerste getoonde zin is: Er zijn afgelopen jaar veel verbeteringen doorgevoerd aan smartphoneschermen.
Zouden jullie de integratie met Pocket kunnen verbeteren? Hier is alvast een start:
https://getpocket.com/publisher/

[ Voor 0% gewijzigd door kaspermalfroid op 31-12-2015 10:44 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murmandamus
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 23:24

Murmandamus

(OO (|||)(|||) OO)

Ik vind deze feature vrij briljant. Bedankt hiervoor.

Als extensie op deze vraag zou ik het bijzonder fijn vinden om een <print> of <print all> functie te zien in reviews.

Als voorbeeld - reviews: Doe-het-zelf-domotica: het nieuwe tweaken -
Deze kun je natuurlijk online bekijken maar ff op papier vind ik dan net iets makkelijker (80+ pagina's). Maar kopieren en plakken is niet echt een geweldige optie.

After all is said and done, there is more said than done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Murmandamus schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:40:
Ik vind deze feature vrij briljant. Bedankt hiervoor.

Als extensie op deze vraag zou ik het bijzonder fijn vinden om een <print> of <print all> functie te zien in reviews.

Als voorbeeld - reviews: Doe-het-zelf-domotica: het nieuwe tweaken -
Deze kun je natuurlijk online bekijken maar ff op papier vind ik dan net iets makkelijker (80+ pagina's). Maar kopieren en plakken is niet echt een geweldige optie.
Je kunt die review toch compleet printen in de single page weergave?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murmandamus
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 23:24

Murmandamus

(OO (|||)(|||) OO)

Femme schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 19:45:

Je kunt die review toch compleet printen in de single page weergave?
Heb je ook helemaal gelijk in; het is inderdaad gewoon mogelijk om te printen vanuit single page weergave. Ik zat alleen een beetje te rommelen met de tabellen, uitlijning, reacties etc. maar dat is allemaal overkomelijk.
<dus no action required>

<Off topic> Goeie review overigens, ik wilde mij voornamelijk inlezen over KNX. Thanks!

After all is said and done, there is more said than done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:11

Fiber

Beaches are for storming.

Wel een beetje jammer van al die bomen die daarvoor gekapt moeten worden. Dan liever een 'Exporteer naar pdf' functie of zo, die geschikt is voor een e reader...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Pagina: 1