Wel of geen Link naar een V&A in een topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Topicstarter
Ik ben al even aan het zoeken geweest maar niet kunnen vinden,
Mag je in een topic nu wel of geen post met ik heb dit ook nog te koop met een link naar V&A zetten naar iets wat je op V&A hebt gezet wat mbt tot dat topic is ? Dus bv een post ik heb dit en dat hoesje nog, met link naar een hoesje in de V&A, in een hoesjes topic ?

Ik zie dit stelselmatig gebeuren door verschillende mensen, maar de beide keren dat ik dat heb gedaan is beide keren mijn post nl verwijderd.

Ik kan hier nl ook in het v&a FAQ niet wat zo over terug vinden

[ Voor 15% gewijzigd door LoneWolf op 28-03-2015 10:05 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 19:30
Volgens mij wordt het als reclame gezien. Maar ik vraag me nou ook af wat het echte antwoord is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij mag het wel in je Sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:29:
Volgens mij mag het wel in je Sig.
Dat zie ik ook zo vaak langskomen. Dat moet dan wel mogen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-09 19:02

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
In je signature mag je inderdaad een link naar je V&A advertenties opnemen, maar in topics is dit niet toegestaan. V&A is het advertentiebord, de topics zijn voor discussie. Als je daar links naar advertenties toestaat loop je het risico dat het een groot spamfestijn wordt en het oorspronkelijke topic ondergesneeuwd raakt. (Dit risico is bij sommige topics groter dan bij andere.)

Dus V&A blijft in V&A en het forum is voor discussie.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:28
Als je de advertentie in je signature opneemt, mag je in het topic dan wel vermelden dat je spul in V&A hebt staan en dat mensen hiervoor op een linkje in je signature kunnen klikken?

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Hoe is dat anders dan rechtstreeks de link dumpen? Nee dus, dat mag ook niet.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Je bedoelt dus
V&A Advertentienaam

En niet
http://tweakers.net/aanbod/Advertentienaam
of
Advertentienaam

[ Voor 22% gewijzigd door Jochemd13 op 28-03-2015 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:58
Dirk schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:49:
In je signature mag je inderdaad een link naar je V&A advertenties opnemen, maar in topics is dit niet toegestaan. V&A is het advertentiebord, de topics zijn voor discussie. Als je daar links naar advertenties toestaat loop je het risico dat het een groot spamfestijn wordt en het oorspronkelijke topic ondergesneeuwd raakt. (Dit risico is bij sommige topics groter dan bij andere.)

Dus V&A blijft in V&A en het forum is voor discussie.
Wat nou als ik wil discussiëren over een V&A advertentie?

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
chaoscontrol schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:07:
[...]

Daar is het forum niet voor bedoeld. Misschien dat er ergens op het forum uitzonderingen zijn, maar V&A is alleen ontopic in.. V&A ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Als iemand naar iets op zoek is kun je eventueel melden dat het ook beschikbaar is in V&A, samen met een specifiek filter voor V&A, maar niet als alleen je eigen advertentie daarmee naar boven komt, want dan doe je weer hetzelfde als eerst: linkjes dumpen.
chaoscontrol schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:07:
[...]

RoD schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:12:
[...]

Daar is het forum niet voor bedoeld. Misschien dat er ergens op het forum uitzonderingen zijn, maar V&A is alleen ontopic in.. V&A ;)
Je vergeet V&A Feedback, daar kan eventueel over de vorm van advertenties gediscussieerd worden, maar ook daar is promotie niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dirk schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:19:

Je vergeet V&A Feedback, daar kan eventueel over de vorm van advertenties gediscussieerd worden, maar ook daar is promotie niet toegestaan.
Kijk, dat is dus die uitzondering :P In de techfora is het echter niet de bedoeling.

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 28-03-2015 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Dirk schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:19:
[...]

Als iemand naar iets op zoek is kun je eventueel melden dat het ook beschikbaar is in V&A, samen met een specifiek filter voor V&A, maar niet als alleen je eigen advertentie daarmee naar boven komt, want dan doe je weer hetzelfde als eerst: linkjes dumpen.
Ik bedoel dat als je het in je signature zet, dat dat dan wel mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

In je signature mag je een linkje naar je V&A advertenties opnemen, zoals ik eerder ook al zei: Dirk in "Wel of geen Link naar een V&A in een topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Topicstarter
Dankje, dan is dat helder.
Gezien mij ervaringen vind ik dan overigens wel dat er dan wel in alle fora eenduidig gemodereerd moet worden, dus dat elke mod daar hetzelfde beleid op voert, niet dat het dus in t ene forum wordt toegestaan en in t andere niet.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

LoneWolf schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 13:49:
Dankje, dan is dat helder.
Gezien mij ervaringen vind ik dan overigens wel dat er dan wel in alle fora eenduidig gemodereerd moet worden, dus dat elke mod daar hetzelfde beleid op voert, niet dat het dus in t ene forum wordt toegestaan en in t andere niet.
Topicreport aanmaken en linken naar dit topic dan :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Pagina: 1