Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geen menu op play.google.com

Pagina: 1
Acties:

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-11 18:57
Ik ondervind een heel vreemd probleem wanneer ik iets op de pc wil aankopen via play.google.com.

De website laadt maar toont geen menu aan de linkerkant (normaal staan daar links naar de apps, muziek, boeken, ...). Dit probleem doet zich voor op al mijn browsers: IE, FF, Chrome & Vivaldi. Zowel wanneer ik ingelogd als uitgelogd ben. Het gaat over dit menu:

Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/vrpwxj6ph/play.png

Een tweede, waarschijnlijk gelinkt, probleem is dat ik vroeger wanneer ik iets wou downloaden kon aanegven naar welk apparaat dit moest gestuurd worden. Ook dat werkt niet. Wanneer ik op 'Installeren' klik gebeurt er niets.

Op mijn smartphone werkt de store app wel zonder probleem.

Wat ik al probeerde:

* Alle cookies en geschiedenis wissen in Firefox. Wanneer ik dan terug naar play.google.com surf verschijnt het menu, maar zodra ik inlog verdwijnt het weer.

* Zelfde effect als hierboven wanneer ik privacy mode aanzet.

* Ik ben met de zoekwoorden 'menu not working google play', 'missing menu google play' aan de slag gegaan in Duck Duck Go maar vind het probleem niet. De meeste websites verwijzen naar problemen met de app op smartphone X.

* Niet als oplossing voor dit probleem maar waarschijnlijk wel het vermelden waard: enkele weken geleden switchte ik van Win 10 naar Win 8.1. Zelfs na het formatteren blijft het probleem bestaan...

Ik ben wat in de war en vind de oorzaak niet. Iemand suggesties? 8)7

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Hier werkt het gewoon in firefox 36.0.4 :)

Ook downloaden naar me telefoon werkt gewoon.

[ Voor 36% gewijzigd door Toet3r op 28-03-2015 10:10 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Aegir81
Ik gebruik ook 36.0.4 maar ik denk niet dat het aan de browser ligt. Het probleem is identiek in IE 11, Chrome 41 & Vivaldi 1.0.118.19. Al lukt het ook niet om in Chrome 41 een menu te krijgen in incognito modus.

• Aegir81
Voor wie ook een gelijkaardig probleem zou hebben: je taalinstellingen naar Engels zetten lost het probleem op.

Ik maakte een melding van het probleem bij Google, wanneer dit opgelost geraak zal ik het resultaat nog even melden.