Toon posts:

Unban?

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er al uitgebreid met Floris_Diemel over geicqt, wat mij betreft mag ie de history hier posten, mocht dat nodig zijn, maar het gaat om het volgende:

ik ben gebanned om de volgende reden: Ik heb een mede-GoTter een "rothacker" genoemd in het topic van Dkasemier over FWF. zie hieronder. Vervolgens werd ik meteen gebanned. In mijn ogen onterecht. Wat is namelijk het geval? Ik heb van enkele betrouwbare bronnen vernomen dat het de desbetreffende persoon dus WEL gedaan heeft. Helaas willen de GoTters die het zeker weten, niet posten op GoT omdat ze "zogenaamd" een "zwijgplicht" hebben. Floris_Diemel zou 1 van deze personen zijn. Verder nog wat andere GoTters die ook zeer regelmatig in LA te vinden zijn, dus wat hun conclusies betreft: ik denk niet dat die al te voorbarig zullen zijn. Het wachten is op de doorslaggevende uitslag van het bedrijf dat de webspace levert. Het ip zouden we dan kunnen vergelijken. De hacker heeft enige sporen nagelaten.

Met andere woorden: ik ben gebanned omdat ik een hacker een hacker noemde :?

Het gaat dus over het hacken van onzinforum.nl/Freeworldforum.com: er is een topic over geweest waaruit blijkt dat FWF dus het een en ander van GoT gekopieerd werd. Zie: [topic=161917] . Hieruit blijkt bovendien OOK nog eens dat enkele GoTters aan het kloten gegaan waren. Wij als oud-crew van onzinforum.nl zagen ook in dat FWF dit niet kon maken, en hebben gezegd in dat topic dat we er alles aan zouden doen om de gejatte zooi terug te draaien (niet alleen icons, maar ook de smilies etc). Helaas bleek dit niet voldoende te zijn en is het gigantisch gehacked. We hebben mazzel gehad: er stond een backup op de server. Een eigen backup was er niet.

ik verzoek bij voorbaat al om EERST alles goed te lezen, voor met een oordeel te komen. Dus niet meteen gaan zeiken wat sommigen normaal vinden.

VOOR te reageren verzoek ik jullie om eerst onderstaande topics door te nemen.

[topic=161917]

[topic=162529]

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
...

Burat?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 juni 2001 01:54 schreef saviour het volgende:
...

Burat?
wie of wat het gedaan heeft doet er nu even niet toe. Dat is een zaak tussen Glodius (FWF), de eigenaar vd server, de ISP en de "hacker" zelf.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Jouw bericht gaat over Burat, duzz.

Jij hebt Burat een hacker genoemd.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 juni 2001 01:57 schreef saviour het volgende:
Jouw bericht gaat over Burat, duzz.

Jij hebt Burat een hacker genoemd.
ja hallo, het gaat nu niet weer over wie of wat en waarom er gehacked is.
het gaat om de unban. Ik zeg alleen dat er een kern van waarheid in die post zat.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Je bent gebanned wegens flamen; je hebt hier ook al verschillende waarschuwingen voor gehad en dit was de spreekwoordelijke druppel.....deze aktie heeft absoluut geen kans en je ban is permanent...jammer dat het zover heeft moeten komen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.