Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oculus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:11
Ik heb een AJAX-script laten maken die constant in een SQL database kijkt of nieuwe berichten in staan en als deze er in staan, worden deze geladen op een webpagina. Zal eerlijk zijn ik heb niet echt veel verstand van scripten... Dit werkt dus prima als ik thuis ben via een Ziggo account.

Het werkt echter niet als dit script draai terwijl ik verbonden met een Mobiele data verbinding.
Ik heb het met 2 verschillende mobiele dataverbindingen van Vodafone geprobeerd en krijg het niet aan de praat... Ik ben al een poosje aan het googlen maar heb werkelijk geen idee waar ik het moeten zoeken... Heeft iemand enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:19
Vodafone doet aan een proxy voor mobiele data waarin de javascript inline wordt gezet. Ik heb zelf ook gemerkt dat dit sommige scripts daarvan kapot gaan.

Hier is o.a. wat meer informatie, en als het goed is een HTTP header die het zou moeten voorkomen:
http://stackoverflow.com/...from-injecting-javascript
Cache-Control: no-transform

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruikt Vodafone nog steeds die 1.1.1.1 proxy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oculus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:11
Bedankt voor de tip OnTracK, nooit kunnen bedenken dat het aan de proxy zou liggen...
Heb alles geprobeerd van de link die je erbij had vernoemt maar het lukt me nog niet.
Kan het oplossen door een VPN op te zetten en dan een RDP sessie. Maar dat is natuurlijk niet de mooiste oplossing... :-)