Gaming PC upgraden

Pagina: 1
Acties:

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik zoek een?
Upgrade voor mijn gaming pc. Om spellen zoals Daylight te kunnen draaien. Ik zou graag een jaar of 4 vooruit willen kunnen om spellen op een fatsoenlijke FPS te kunnen draaien

Wat is je budget?
250 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Case: Bitfenix Neos
Power supply: Tagan 600 Watt
Motherboard: Asus M4A785TD-V EVO
Processor: AMD Phenom II X4 840 Black Edition 4 x 3.20Ghz
Memory: Kingston 8GB DDR3 @ 1333Mhz (2x 4GB)
HDD: 250GB Seagate constellation 2
Videokaart: AMD Radeon R9 270 2GB 2048MB DDR5

Alvast bedankt!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:02
Draai eens msi afterburner om te kijken welke onderdelen een bottleneck vormen momenteel. En als je op 1080p aan het gamen bent kom je met ongeveer 250 euro nooit 4 jaar veder.
Is 2de hands ook een optie? Krijg je veel meer bang voor je euro's

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:58
Meh, met 250€ kom je neit heel ver, maar een upgrade naar een I5 is altijd welkom.

pricewatch: Intel Core i5-4460 Boxed + pricewatch: ASRock B85M Pro4

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:29
Al koop je nu een GTX Titan X, dan kun je veel spellen die over 4 jaar uitkomen ook niet met 60 fps spelen.

Welk spel bedoel je trouwens met Daylight? Dat horror spel? Want die game zou je met jouw pc zonder problemen moeten kunnen draaien.

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Als jij over 4 jaar nog dezelfde spellen speelt als vandaag, dan hoef je niet te upgraden.
Verder weet ik niet welke spellen er over 1 jaar uitkomen, en welke hardware die gebruiken, laat staan dat ik weet wat er over 2 jaar uitkomt. Ook weet ik niet op welke resolutie je nu, of over 4 jaar wil spelen, en op welke setting (medium, high, ultra?)

En over 4 jaar......

Echt, waardeloze vraag.

• legendareN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-02 20:59
3L3ktr1k schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 20:51:
Meh, met 250€ kom je neit heel ver, maar een upgrade naar een I5 is altijd welkom.

pricewatch: Intel Core i5-4460 Boxed + pricewatch: ASRock B85M Pro4
denk dat dit de beste upgrade voor je is. Je gaat er enorm op vooruit met deze i5.

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:26
Daylight zou prima moeten draaien met jouw processor.
Specifiek voor deze game denk ik eerder dat de 270 bottlenecked (ook al is die veel nieuwer dan de phenom).
Waarom wil je precies upgraden?

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:02
Als je dyinglight(geen daylight) dan moet je echt updaten. Zonder update kan hij maar 1 core gebruiken. En zet see distance eens wat lager. Grote kans dat hij daar problemen mee heeft.

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik hoef over 4 jaar ook geen 60fps en de mooiste graphics te hebben, maar 30fps en op medium/low een keer een spelletje zou fijn zijn.
Ik bedoel inderdaad Dyinglight ipv Daylight.
Ik zou eventueel mijn budget kunnen vergroten als het veel extra winst oplevert.
Is mijn processor of videokaart nu de bottleneck denken jullie?

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Of zelf even zoeken .

Ik geef alvast een voorzetje http://www.game-debate.co...d=7982&game=Dying%20Light

Je bent overigens 1 van de zeer weinigen die in de toekomst met minder performance denkt toe te komen. De meeste mensen willen voor de volgende stap sneller, beter, mooier.

• Brandonvds
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-02 15:17
Zoals ramoonster al zegt.
Upgraden naar een i5 en dan kom je voorlopig wel weer ff door.

Dying light is behoorlijk cpu intensief en hier is je cpu ook de bottleneck voor dit spel.
De gpu red het nog wel op medium setting denk ik

Verwijderd

Welke Tagan voeding is het precies en hoe oud is die?
Pagina: 1