Ik heb 2 iTunes-accounts. Ik hen nu 1x ingelogd bij het account dat ik bijna niet meer gebruik. Ik wilde de muziek downloaden die ik eerder gekocht heb. Heb nml net een nieuwe 6 gekocht. Daarna ingelogd op het account dat ik normaal altijd gebruik. Ik kan nu hier de eerste 90 dagen mijn gekochte cd's en losse muziek niet downloaden. Weet iemand een manier om dit wel voor elkaar te krijgen? Rare regeling van Apple, is mijn eigendom maar ik kan er niet bijkomen
Zal wel een reden voor zijn, maar toch...
Je wil dus eigenlijk je iTunes aankopen vanuit één account over meerdere accounts distribueren, als ik het goed begrijp?
Waarom heb je je nieuwe iPhone 6 niet gewoon gekoppeld aan het account waar alle aankopen op geregistreerd staan?
Waarom heb je je nieuwe iPhone 6 niet gewoon gekoppeld aan het account waar alle aankopen op geregistreerd staan?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ik zou apple support gewoon even vragen als die je kunnen helpen.
Waarschijnlijk zullen ze 'm zeggen dat Home Sharing daarvoor in 't leven is geroepen.Fietsbel schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 19:37:
Wat zei Apple toen je ze belde?
Maar ik vrees dat TS niet écht aan "Home" sharing aan 't doen is
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ik heb nu een jaar of 5 Apple producten. Het eerste jaar was mijn iTunes account gekoppeld aan mijn Duitse email adres. Van daaruit heb ik diverse muziek aankopen gedaan. Later heb ik een nog een tweede account aangemaakt en mijn Gmail adres daarvoor gebruikt. Een kleine 14 dagen geleden heb ik een iPhone 6 gekocht en die gekoppeld aan mijn Gmail account, geen probleem. Omdat ik de muziek vanuit mijn eerste account ook op de 6 wilde hebben heb ik ingelogd op m'n eerste account. Muziek gedownload en weer uitgelogd. Als ik nu muziek wil downloaden uit m'n tweede account krijg ik de melding dat de iPhone gekoppeld is geweest aan een ander account en dat ik 90 dagen moet wachten alvorens ik muziek kan downloaden. Dat is het probleem.
Dat is niet het probleem, maar gewoon de normale regeling. Als het ook maar een beetje lijkt alsof je account gebruikt wordt om muziek zomaar een beetje te delen krijg je 3 maanden wachten.hoefniks schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 23:10:
verhaal [ ... ] Dat is het probleem.
Bel Apple als je vind dat het anders moet. http://www.apple.com/nl/support/contact/
NIemand hier kan je helpen.
@johnkeates. Ik stel een normale vraag en verwacht een normaal antwoord...of niet. Ik vind niet dat het anders MOET ik vraag of iemand weet hoe ik mijn probleem kan oplossen. "Niemand hier kan je helpen" is een vreemde opmerking, of jij moet Niemand zijn, anders praat je voor je beurt. Voor de minder zelfingenomen deelnemers aan dit Forum, ik heb een vraag gesteld aan de helpdesk van Apple. Het antwoord laat ik weten.
Ik heb Apple om advies gevraagd, keurige mail terug gehad. Mijn account waar al mijn muziek in staat is vrij gegeven en ik kon alles weer downloaden. Helemaal blij.
Pagina: 1