Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn PC, zoals de meesten op dit forumdeel, voornamelijk gebruiken voor gamen. Systeemsoftware wordt hoogstwaarschijnlijk Windows 7.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit in een ietwat bijzondere situatie: ik ga al mijn onderdelen exclusief btw kopen. Daarom vind ik het fijn om dit bij één retailer te doen, vooralsnog is de keus op afuture.nl gevallen, zij kwamen bij de meeste onderdelen als (een van de) goedkoopsten uit de test. Mijn daadwerkelijke budget ligt dan ook rond de €650, wat excl. btw ongeveer €800 is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de monitor, het toetsenbord en de muis gaan mee. Mijn huidge PC is een koekblik van 512MB ram en dat soort fratsen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een systeem wat voor mijn budget games optimaal kan draaien, en vooral nog een paar jaar mee kan!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua merken heb ik geen enkele voorkeur, zolang ik er goed op kan vertrouwen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen verdere wensen.
Ga je overklokken?
Nee.
Ik had op afuture (ik hoop dat dit niet onder reclame ofzo valt) al een voorlopige lijst samengesteld.
Als commentaar zou ik graag willen zien of de voeding voldoende/betrouwbaar is, of de combo van CPU en GPU anders zou moeten, of het moederbord wel geschikt is, en verder natuurlijk elke tip die mij een beter systeem oplevert
Bedankt voor de feedback!
Ik wil mijn PC, zoals de meesten op dit forumdeel, voornamelijk gebruiken voor gamen. Systeemsoftware wordt hoogstwaarschijnlijk Windows 7.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit in een ietwat bijzondere situatie: ik ga al mijn onderdelen exclusief btw kopen. Daarom vind ik het fijn om dit bij één retailer te doen, vooralsnog is de keus op afuture.nl gevallen, zij kwamen bij de meeste onderdelen als (een van de) goedkoopsten uit de test. Mijn daadwerkelijke budget ligt dan ook rond de €650, wat excl. btw ongeveer €800 is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de monitor, het toetsenbord en de muis gaan mee. Mijn huidge PC is een koekblik van 512MB ram en dat soort fratsen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een systeem wat voor mijn budget games optimaal kan draaien, en vooral nog een paar jaar mee kan!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua merken heb ik geen enkele voorkeur, zolang ik er goed op kan vertrouwen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen verdere wensen.
Ga je overklokken?
Nee.
Ik had op afuture (ik hoop dat dit niet onder reclame ofzo valt) al een voorlopige lijst samengesteld.
Als commentaar zou ik graag willen zien of de voeding voldoende/betrouwbaar is, of de combo van CPU en GPU anders zou moeten, of het moederbord wel geschikt is, en verder natuurlijk elke tip die mij een beter systeem oplevert
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 238,95 | € 238,95 |
1 | MSI H81I | € 66,90 | € 66,90 |
1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 264,95 | € 264,95 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 54,95 | € 54,95 |
1 | Cooler Master Elite 430 Window (fan met rode LED) USB 3.0 | € 36,40 | € 36,40 |
1 | Kingston HyperX Fury red HX318C10FRK2/8 | € 67,- | € 67,- |
1 | Aerocool Strike-X 500W | € 56,- | € 56,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 785,15 |
Bedankt voor de feedback!
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2015 18:25 ]