Hulp gevraagd: Waar vind ik een Lian Li T60-1 FAN duct?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:00
Hallo!

Ik bezit een Lian LI T60B kast en ben op zoek naar de dual fan duct die je vooraan kan monteren. Ik kan hem enkel vinden op coolerguys.com maar 55 USD shipping voor een item van 22USD is wat absurd :)

Dit is dus de kast:

Afbeeldingslocatie: http://www.lian-li.com/en/files/2013/02/t60-02.jpg

En ik zoek dit, de T60-1 :

Afbeeldingslocatie: http://www.frozencpu.com/images/products/main/cpa-540.jpg

(De zwarte versie)

Moest iemand eentje liggen hebben of weten waar ik er eentje kan bestellen? Eeuwige dank! _/-\o_

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIMBERWOLFS
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-10 02:27
misschien zelf maken , ziet er niet moeilyk uit Qua model, ik zelf had hem van triplex of plastic gemaakt.

en dus veel goedkoper .

grt timberwolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Je kan hem bij Lian LI kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:43

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Of gewoon een stripje dubbelzijdig plakband onder de fan. Tis toch een openlucht testbench :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
sebastius schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 23:20:
Of gewoon een stripje dubbelzijdig plakband onder de fan. Tis toch een openlucht testbench :)
Haha, dit vind ik nog de beste. Gaat helaas niet lukken, men videokaart is te groot en steekt te ver uit, zou echt die mount moeten hebben :) Die gaat normaal nog NET passen als ik de fans aan de buitenzijde ga plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batino
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 17:53
Even snel rond gekeken, het is schijnbaar een moeilijk verkrijgbare duct. Je zou eventueel ook kunnen kijken naar een duct die niet van Lian-Li zelf is. Zoiets bv:
http://www.highflow.nl/ra...ator-stand-240-black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 00:02
op het highflow forum kun je producten aanvragen voor de shop, misschien kan je die mount ook wel regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PAPPLE
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik zou hem zelf maken. Dan kun je het ontwerp aanpassen (voor grotere fans bijv.), en het is veel goedkoper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
PAPPLE schreef op zondag 29 maart 2015 @ 00:57:
Ik zou hem zelf maken. Dan kun je het ontwerp aanpassen (voor grotere fans bijv.), en het is veel goedkoper..
Helaas noch de tijd, noch de skills om zoiets te gaan doen. Prijs boeit niet echt, zou dat vast zelfs kopen als het 50 dollar kostte maar 55 dollar aan shipping? Dat is helaas gewoon absurd. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-10 23:07
JacobsT schreef op zondag 29 maart 2015 @ 19:54:
[...]

Helaas noch de tijd, noch de skills om zoiets te gaan doen. Prijs boeit niet echt, zou dat vast zelfs kopen als het 50 dollar kostte maar 55 dollar aan shipping? Dat is helaas gewoon absurd. |:(
Even de winkelier mailen en even onderhandelen over de verzendkosten? Misschien andere leverancier of een tragere verzendmethode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Smid
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-10 19:13
JacobsT schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 17:21:
Hallo!

Ik bezit een Lian LI T60B kast en ben op zoek naar de dual fan duct die je vooraan kan monteren. Ik kan hem enkel vinden op coolerguys.com maar 55 USD shipping voor een item van 22USD is wat absurd :)

Dit is dus de kast:

[afbeelding]

En ik zoek dit, de T60-1 :

[afbeelding]

(De zwarte versie)

Moest iemand eentje liggen hebben of weten waar ik er eentje kan bestellen? Eeuwige dank! _/-\o_
Ik zou als ik jou was even een mail naar alternate en andere lian li verkopers sturen of ze er eentje mee kunnen bestellen bij hun leverancier
Pagina: 1