Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist
misschien zelf maken , ziet er niet moeilyk uit Qua model, ik zelf had hem van triplex of plastic gemaakt.
en dus veel goedkoper .
grt timberwolf
en dus veel goedkoper .
grt timberwolf
Of gewoon een stripje dubbelzijdig plakband onder de fan. Tis toch een openlucht testbench
Haha, dit vind ik nog de beste. Gaat helaas niet lukken, men videokaart is te groot en steekt te ver uit, zou echt die mount moeten hebbensebastius schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 23:20:
Of gewoon een stripje dubbelzijdig plakband onder de fan. Tis toch een openlucht testbench
Even snel rond gekeken, het is schijnbaar een moeilijk verkrijgbare duct. Je zou eventueel ook kunnen kijken naar een duct die niet van Lian-Li zelf is. Zoiets bv:
http://www.highflow.nl/ra...ator-stand-240-black.html
http://www.highflow.nl/ra...ator-stand-240-black.html
op het highflow forum kun je producten aanvragen voor de shop, misschien kan je die mount ook wel regelen
Ik zou hem zelf maken. Dan kun je het ontwerp aanpassen (voor grotere fans bijv.), en het is veel goedkoper..
Helaas noch de tijd, noch de skills om zoiets te gaan doen. Prijs boeit niet echt, zou dat vast zelfs kopen als het 50 dollar kostte maar 55 dollar aan shipping? Dat is helaas gewoon absurd.PAPPLE schreef op zondag 29 maart 2015 @ 00:57:
Ik zou hem zelf maken. Dan kun je het ontwerp aanpassen (voor grotere fans bijv.), en het is veel goedkoper..

Even de winkelier mailen en even onderhandelen over de verzendkosten? Misschien andere leverancier of een tragere verzendmethode.JacobsT schreef op zondag 29 maart 2015 @ 19:54:
[...]
Helaas noch de tijd, noch de skills om zoiets te gaan doen. Prijs boeit niet echt, zou dat vast zelfs kopen als het 50 dollar kostte maar 55 dollar aan shipping? Dat is helaas gewoon absurd.
Ik zou als ik jou was even een mail naar alternate en andere lian li verkopers sturen of ze er eentje mee kunnen bestellen bij hun leverancierJacobsT schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 17:21:
Hallo!
Ik bezit een Lian LI T60B kast en ben op zoek naar de dual fan duct die je vooraan kan monteren. Ik kan hem enkel vinden op coolerguys.com maar 55 USD shipping voor een item van 22USD is wat absurd
Dit is dus de kast:
[afbeelding]
En ik zoek dit, de T60-1 :
[afbeelding]
(De zwarte versie)
Moest iemand eentje liggen hebben of weten waar ik er eentje kan bestellen? Eeuwige dank!
Pagina: 1