• Signex
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-06-2021

Signex

Crazy of the North

Topicstarter
Beste tweakers,

Eer gister is mijn moederbord overleden, en waarschijnlijk processor ook.
Die nacht heb ik nog BF4 zitten spelen, en overclock testen etc.

CPU werd best heet, maar niet zo heet dat het kapot zou kunnen gaan.
Ik heb er een Scythe Mugen 3 op zitten, en koelpasta is ongeveer 4 maanden geleden opnieuw toegepast door de verkoper waar ik dit setje van gekocht heb.
Toen draaide de processor 29-31c idle, en met een overclock 38-39c idle en 61-63c full load.

Een goede vriend van mijn vader heeft die dag PC mee genomen, en voeding was gewoon goed dus heeft die geconstateerd dat het de moederbord is.

En nu moet ik kijken naar een 1156 moederbord met SLI (8x/8x) maar blijkbaar zijn die tering moeilijk om te vinden 2de hands.
Je zou zeggen ga dan kijken voor iets nieuws, maar ik heb dat geld niet klaar liggen en dat is dus totaal geen optie voor mij.

Ik doe het met 40 euro week geld, en heb zojuist mijn headset moeten verkopen, en heb ik dus nu 80 euro te besteden.

Weet iemand waar je oude moederborden kunt kopen of dat iemand ééntje heeft liggen.
Ik ga er absoluut niet veel aan uitgeven aangezien je een 1366 setje al kunt krijgen voor rond 125-150 euro.

Alle hulp is zeer op prijs gesteld!

[ Voor 11% gewijzigd door Signex op 27-03-2015 17:15 ]

• Elmo_b
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-01-2025
eeehhh hoe heeft ie alles getest?
Het zou natuurlijk kunnen maar ik zou voordat je wat gaat kopen eerst zelf alles nog een keer testen.

• Msel
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2025

Msel

...

Je was je overclock aan't testen? Heb je niet (per ongeluk) wat instellingen veranderd?

Gaat het over de tijdelijke pc uit je sig?

• NasT89
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-09-2025
V&A aangeboden: Gigabyte GA-P55A-UD4 1156 Socket

Misschien kan je deze overnemen voor 80 bij die persoon?

Grote kans dat hij hem toch niet kwijt kan voor die prijs