Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Beste mede-tweakers,
Ik heb momenteel een enkele GTX970 en wegens een financiële meevaller zou ik een 2e kunnen aanschaffen.
Nu was ik recent al begonnen met t upgraden van mijn systeem, dacht vooral lekker weer klaar te zijn voor de toekomst om weer lekker de leuke en nieuwe games aan te kunnen.
Is het eventueel verstandiger deze te verkopen en een enkele GTX980 binnen te halen?
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Budget is 430 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik wil wel exact dezelfde kaart. Wegens het opbouwen van een SLI zet. LINK
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Dit is mijn huidige set. (zou mijn PSU dit ook trekken? Daarnaast zou dit voldoen moet ik ook nog een verloop kabeltje hebben naar nog 2, 6 pin PCI-E aansluiting) daarnaast, welke SLI bridge zou ik moeten hebben? Ik wil graag zo'n hardend SLI bridge zoals die van EVGA of die van Nvidia zelf.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Beste mede-tweakers,
Ik heb momenteel een enkele GTX970 en wegens een financiële meevaller zou ik een 2e kunnen aanschaffen.
Nu was ik recent al begonnen met t upgraden van mijn systeem, dacht vooral lekker weer klaar te zijn voor de toekomst om weer lekker de leuke en nieuwe games aan te kunnen.
Is het eventueel verstandiger deze te verkopen en een enkele GTX980 binnen te halen?
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Budget is 430 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik wil wel exact dezelfde kaart. Wegens het opbouwen van een SLI zet. LINK
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Dit is mijn huidige set. (zou mijn PSU dit ook trekken? Daarnaast zou dit voldoen moet ik ook nog een verloop kabeltje hebben naar nog 2, 6 pin PCI-E aansluiting) daarnaast, welke SLI bridge zou ik moeten hebben? Ik wil graag zo'n hardend SLI bridge zoals die van EVGA of die van Nvidia zelf.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 2600 Tray | € 319,17 | € 319,17 |
| 1 | Asus Sabertooth Z77 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Nvidia GeForce GTX 970 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | NZXT H440 Wit | € 106,20 | € 106,20 |
| 1 | Asus MX299Q Zilver | € 363,- | € 363,- |
| 1 | Corsair Hydro H60 (2013 edition) | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Cyborg R.A.T. 5 matzwart | € 55,79 | € 55,79 |
| 4 | Samsung M378B5173QH0-CK0 | € 35,45 | € 141,80 |
| 1 | Corsair RM650 | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Samsung 850 Pro 128GB | € 97,90 | € 97,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.262,76 | |