[advies] welke 2dehands console is het meest geschikt?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Topicstarter
Hey guys,

Na jaren geleden genoten te hebben van bijv. Halflife en Counterstrike etc. op de PC zou ik wel weer eens een shooter willen spelen.
Omdat ik een oudere desktopPC heb met verouderde hardware wil ik eens kijken naar een gameconsole.

Het gaat om eens lekker een uurtje grunts af te knallen of zombies te elimineren dus ik ben ook geen hardcore gamer die heel veel uren speelt.

Wie kan mij zeggen wat een geschikte gameconsole is om nu 2dehands aan te schaffen?

*Single Player (geen online gedoe want dat overleefde ik met Counterstrike al niet)
*First Person Shooters;
*display Panasonic plasma 55ST60.

Ikzelf zit te denken aan een Playstation 3.

Wie heeft tips voor me? Alvast bedankt! _/-\o_

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Heb ze beiden, maakt weinig uit eigenlijk... Ik zou het af laten hangen van de controller, dat vond ik hét nadeel van de PS3.

En kijk even naar de exclusives (Halo bijv.)

[ Voor 16% gewijzigd door 418O2 op 27-03-2015 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Een Xbox 360 voor shooters zou ik zeggen. Halo, Gears en volgens mij is Left 4 Dead 2 ook nooit op de PS3 uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al ervaring met een PS3, een 360 of een andere console? Ik ben het wel eens met Catch22 dat de controller bepalend kan zijn. Afgaande op het lekker zombies knallen moet ik je haast wel Dead Nation aanbevelen voor de PS3. Op zich niet een gemakkelijke game (ook niet extreem lastig), maar met de juiste gear en weapon upgrades kom je een heel eind. Het is wel een shooter met een top down perspectief.

Verder zijn er ook shooters, die je goed kan spelen in singleplayer zoals Bioshock, Wolfenstein, Singularity. (beide platformen)

Ik vroeg me overigens af of je niet nog een oudere console wenst dan de PS3 als je toch alleen maar offline gaat knallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Hier ook beide gehad, inmiddels alleen nog de x360 staan voor af en toe World of Tanks, Halo en Gears. Vind zelf de controller van de Xbox wat lekkerder dan de PS3, maar als het maar voor af en toe is maakt het weinig uit.

Prijs is ook wel een dingetje, oude X360 heb je al voor 5 tientjes op V&A/MP, PS3 gaat vaak voor wat meer (maar daar krijg je natuurlijk ook helemaal gratis een bluray-speler voor terug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Zou voor een 360 gaan met Gears of War 2,3 en Judgment. Eventueel Battlefield en Call of Duty erbij of Halo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 17:16
Tja,

Iedereen een mening.
Ik denk de PS3 met de Uncharted reeks, Last of Us, Demon Souls is ook niet echt een verkeerde keuze :)
De standaard shootes zijn op beiden uitgekomen.

Kijk naar de exclusives en welke je het meeste aanspreken: Die koop je dan. Verder maakt een xbox360 of PS3 niet zo heel veel uit.

Versoonlijk ben ik voor de PS3 gegaan vanwege de exclusives, maar vond ik de originele xbox controller wel fijner.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Topicstarter
Thanks voor alle goeie tips guys

heb een mazzeltje...de buurman heeft de PS2 en PS3.....kan bij hem ff COD spelen.

dan weet ik überhaupt of een console iets voor mij is als oldskool tobo-Fragger.

ik zal ook even kijken naar die exclusives, dan is ook een hele goeie tip!

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall_NL
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13:23
Hmm af en toe een uurtje. Herkenbaar. Gewoon lkkt old school op de desktop!
Unreal tournament, quake 3.
En je komt een heel eind, kost ook een bekkie minder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Topicstarter
De desktop staat op zolder omdat we juist de woonkamer een beetje opgeruimd hebben van allerlei electronica.

Laptop, tablets camera's etc gaat na gebruik de kast in, vandaar de keuze voor een console.

Daarnaast had ik me buik vol van stagnerende games, updates die het niet deden, gezeik met drivers en constant verouderende hardware.

Pagina: 1