Toon posts:

Aansluitsnelheid MX-stream.

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Maakt het nog verschil qua aansluitsnelheid welke provider je kiest. Ik twijfel tussen XS4aal en Planet, misschien verwerkt 1 van de 2 de aanvragen sneller dan de ander ? Of ligt het vooral aan de KPN wanneer je ook daadwerkelijk bent aangesloten ?

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Van planet kreeg ik een dag eerder m'n info voor inbellen en stuff dag daarna kwam pakketje met KPN info

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 22:45
Dit ligt vooral aan de KPN en die is SLOOOM :(

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 12:15 schreef _Menno_ het volgende:
Dit ligt vooral aan de KPN en die is SLOOOM :(
Sloom met het verwerken ervan wel ja.... Maar als je'et eenmaal hebt.... :9~ ... :)

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik en een vriend hadden ons op 21 mei aangemeld, en hij zit als te adsl'en, en ik zit nog te wachten :(

Ik naar kpn gebeld, bleek dat ze die centrale eerder klaar hadden gemaakt

Maar kpn is idd sloom :(

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb nu een brief gekregen dat ik het binnen 4 weken krijg, heeft iemand hier ervaring mee?

Dus dat ik het ook echt binnen 4 weken krijg of dat ik nog 2 maanden kan wachten |:(

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 12:38 schreef Hyperbird het volgende:
Ik heb nu een brief gekregen dat ik het binnen 4 weken krijg, heeft iemand hier ervaring mee?

Dus dat ik het ook echt binnen 4 weken krijg of dat ik nog 2 maanden kan wachten |:(
Ik had het DHZ-pakket binnen in 4 week, dus dat klopt wel.... (bij mij dan :)

• Foxke
  • Niet online
Dat klopt idd wel, ik heb die brief 2 weken geleden gekregen, en volgende week krijg ik het pakket

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-08 13:57
Ik had het pakket na ongeveer 2 weken binnen. Gister dus, tot nu toe nog niet kunnen adslen omdat er een storing bij Planet is. :(

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 14:25 schreef Rusty het volgende:
Ik had het pakket na ongeveer 2 weken binnen. Gister dus, tot nu toe nog niet kunnen adslen omdat er een storing bij Planet is. :(
Volgens mij is die storing nu eindelijk opgelost.. ik kan er gewoon weer opkomen gelukkig *D

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-08 13:57
Bij mij volgens mij nog niet. Maar zal maar weer eens bellen dan.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Verwijderd

Aanvraag 27-04-2001 2/7 Uw ADSL aanvraag is door XS4ALL Internet BV verstuurd naar KPN MXstream. KPN Mxstream heeft de ontvangst van de order bevestigd.
KPN Mxstream onderzoekt momenteel of ADSL op uw telefoonlijn kan worden geleverd.

Nu pakweg anderhalve maand geleden. :(:(:(

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Op zaterdag 16 juni 2001 14:49 schreef Tclient het volgende:
Aanvraag 27-04-2001 2/7 Uw ADSL aanvraag is door XS4ALL Internet BV verstuurd naar KPN MXstream. KPN Mxstream heeft de ontvangst van de order bevestigd.
KPN Mxstream onderzoekt momenteel of ADSL op uw telefoonlijn kan worden geleverd.

Same here

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Tclient: is ASDL al beschikbaar of was het een voorinschrijving?
In het laatste geval nog wel een maandje duren.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Gewoon een gratis nummer zoeken en de hele dag bellen, bij mij hadden ze het na 2 dagen gechecked

• xxfile
  • Laatst online: 18-07 10:35

xxfile

\/ It's me \/

Ik had het keurig binnen 3 weken thuis, alleen was xs4all ff vergeten mijn gegevens op te sturen voordat ik mijn DHZ pakket thuis had, dus kon ik niet op inet komen.
Toen maar ff een dag uitgetrokken om helpdesken af te bellen voor info over mijn gegevens en een half uurtje later had ik mijn info en kon ik inet op.
Een week later kreeg ik het welkomstpaket van xs4all pas binnen |:(

Volgens mij ligt het voornamelijk aan KPN, omdat ze de grote aanvraag niet kunnen verwerken. Iig komt je DHZ pakket van KPN en de gegevens krijg je van je provider (op je password na dan, want die heb je dan al opgegeven met de aanvraag).

Nieuw, nu met Twitter

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 16:33 schreef d-Frag het volgende:
Tclient: is ASDL al beschikbaar of was het een voorinschrijving?
In het laatste geval nog wel een maandje duren.
was al beschikbaar. Op www.mxstream.nl staat dat zowel
Mxstream Basic als Mxstream Extra op een gewone telefoonlijn of op een ISDN lijn beschikbaar zijn. echter na informeren wanneer het genoemde telefoonnr. wordt gebeld krijg je te horen dat ADSL beschikbaar is maar dat door de hoeveelheid aanvragen de telefooncentrale opnieuw moet worden aangepast. :(

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 22:34

Fisico

by Fabian

duurt het echt zo lang? als dat namelijk is kan ik het nu wel aanvragen en heb ik alles als ik terug ben van vakantie.

Zit te denken om het over mijn vakantie heen te tillen, maar als het gewoon aanvragen en wachten is kan ik het net zo goed nu doen en dan zie ik het 1 aug. wel als ik terug ben.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 23:32
Na die brief dat ik binnen 4 weken de apparatuur zou krijgen had ik de volgende dat het pakket al binnen, en nog eens 3 uurt later zat ik lekker te ADSL-en :P

Verwijderd

Ik had mijn pakket aangevraagd op 5 december. Ik netjes een week later een brief gekregen dat ik binnen 3 weken alles binnen zou krijgen.

Al met al heeft dat nog 4 maanden geduurd :( |:(
Pagina: 1