Wat ga je met je laptop doen?
Zoals de titel al aangeeft. Ik ga een studie management doen. En zoek een bijpassende laptop. Ik heb nu een BTO laptop die 4 jaar oud is. En in principe nog prima is. Alleen de accu is op en de originele voeding die erbij zit is kapot.
Ik vraag me dus ook af of een nieuwe accu en voeding kopen misschien voordeliger is. De laptop zelf is ook wat beschadigd. Voor mijn gevoel heb ik liever een mooie nieuwe waar ik weer mee vooruit kan. Maja is natuurlijk weer een hoop geld.
Ik ga vooral werken met excel en office programma's dus geen zware video programma's.
Wat is je budget?
500 - 600 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Elke dag naar school en heel veel stage lopen dus ja.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merk voorkeuren, ben zowiezo niet zo thuis op het gebied van laptops.
Verder windows en office heb ik al.
15"-15,6" is een prima maat lijkt mij.
En een SSD. Full HD is niet perse nodig maar zou mooi zijn.
Mis ik nog iets?
Bedankt!
Zoals de titel al aangeeft. Ik ga een studie management doen. En zoek een bijpassende laptop. Ik heb nu een BTO laptop die 4 jaar oud is. En in principe nog prima is. Alleen de accu is op en de originele voeding die erbij zit is kapot.
Ik vraag me dus ook af of een nieuwe accu en voeding kopen misschien voordeliger is. De laptop zelf is ook wat beschadigd. Voor mijn gevoel heb ik liever een mooie nieuwe waar ik weer mee vooruit kan. Maja is natuurlijk weer een hoop geld.
Ik ga vooral werken met excel en office programma's dus geen zware video programma's.
Wat is je budget?
500 - 600 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Elke dag naar school en heel veel stage lopen dus ja.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merk voorkeuren, ben zowiezo niet zo thuis op het gebied van laptops.
Verder windows en office heb ik al.
15"-15,6" is een prima maat lijkt mij.
En een SSD. Full HD is niet perse nodig maar zou mooi zijn.
Mis ik nog iets?
Bedankt!