Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor studie management.

Pagina: 1
Acties:

• Crazymoose
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-11 09:46
Wat ga je met je laptop doen?
Zoals de titel al aangeeft. Ik ga een studie management doen. En zoek een bijpassende laptop. Ik heb nu een BTO laptop die 4 jaar oud is. En in principe nog prima is. Alleen de accu is op en de originele voeding die erbij zit is kapot.
Ik vraag me dus ook af of een nieuwe accu en voeding kopen misschien voordeliger is. De laptop zelf is ook wat beschadigd. Voor mijn gevoel heb ik liever een mooie nieuwe waar ik weer mee vooruit kan. Maja is natuurlijk weer een hoop geld.

Ik ga vooral werken met excel en office programma's dus geen zware video programma's.

Wat is je budget?
500 - 600 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Elke dag naar school en heel veel stage lopen dus ja.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merk voorkeuren, ben zowiezo niet zo thuis op het gebied van laptops.
Verder windows en office heb ik al.

15"-15,6" is een prima maat lijkt mij.
En een SSD. Full HD is niet perse nodig maar zou mooi zijn.

Mis ik nog iets?

Bedankt!

• Crazymoose
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-11 09:46
Bump

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Hallo,

Het is de bedoeling dat je zelf met iets komt ;) .
Daarnaast is het wel slim om een laptop van 4 jaar oud te gebruiken?? Een desktop kan ongeveer 5 jaar mee en is veel krachtiger :) . Mij lijkt het slimmer om weer een bto te nemen met ssd aangezien er weinig kant en klare laptops (van Asus etc.) over een ssd beschikken tenzij je de prijs omhoog schroefd...

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
Volgens mij heb je voor management opleiding niet echt een 'heavy duty' laptop nodig. Veel verslagen typen. Als ik jou was zou ik echt een ultrabook o.i.d nemen, ideaal met goede accu duur!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Als je jouw eisen in de pricewatch zet, dan komen daar wat resultaten uit.
Welke heb je gevonden, welke leek je wel wat een waarom? Welke lijkt je niets en waarom?

Hoi!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Je kan met een random laptop met een beetje bouwkwaliteit prima je hele opleiding doen.
Ga naar de pricewatch, zet wat A-merken aan, filter op prijs en datum zodat je bijv. alleen laptops die uitkwamen in Q4 van 2014 en later ziet, en kies een laptop uit die je er goed uit vind zien.

Zo moeilijk is het allemaal niet.

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Heb voor mijn vriendin deze aangeschaft, kan prima meekomen in basis Office taken en gewoon even een SSD er bij kopen er in zetten.

pricewatch: Asus F551MAV-BING-SX1008B

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• NMorsink
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05-2020
Kijk is of dit je past
pricewatch: Acer Aspire V3-371-39JC

Heb er ook een review over geschreven, sluit volgens mij mooi ben je wensen aan.
productreview: Acer Aspire V3-371-39JC review door NMorsink
Pagina: 1