Ik weet niet echt of het hier hoort. Maar zijn er nog meer mensen die niet kunnen inloggen op facebook? En de melding "Account tijdelijk niet beschikbaar." krijgen?
Handige bookmark om te checken of een website down is: http://www.downforeveryoneorjustme.com/
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Die ken ik ;-) . Maar het gaat er om dat ik niet kan inloggen "Account tijdelijk niet beschikbaar." En of meerdere personen hier de zelfde melding krijgen
Geen probleem om in te loggen voor mij in ieder geval
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Welkom op Gathering of Tweakers!
Zo te zien ben je al een tijdje lid van Tweakers maar is dit je eerste bericht op GoT. Dit is in eerste instantie een discussieforum, dus alleen een simpele vraag stellen is niet de bedoeling. Eventueel zou je je vraag kunnen stellen in een bestaand topic over Facebook maar zo als eigen topic kunnen we helaas niet toestaan...
Zo te zien ben je al een tijdje lid van Tweakers maar is dit je eerste bericht op GoT. Dit is in eerste instantie een discussieforum, dus alleen een simpele vraag stellen is niet de bedoeling. Eventueel zou je je vraag kunnen stellen in een bestaand topic over Facebook maar zo als eigen topic kunnen we helaas niet toestaan...
[ Voor 52% gewijzigd door Mx. Alba op 27-03-2015 11:16 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Dit topic is gesloten.