ik heb een m.bord msi kt7pro2-a.het probleem is dat als ik audio cd,s in mijn cd-rom doe deze af en toe haperenop verschillende tijdstippen en in willekeurige nummers, als ik dan eenstukje terug "spoel" dan is het wel goed op hetzelfde tijdstip van de cd.Nu zou je zeggen dat het aan de cd-rom speler ligt, maar ik heb drie cd-rom spelers in mijn pc,en ze doen dit alledrie!!!:( Kan dit ook te maken hebben met met de geluidskaart?
Ik heb een Soundblaster pci 128 er in hangen
mijn cd-rom spelers zijn: een plextor 40 speed , een plextor 32 speed en een toshiba xm 6702B . Met cdr-speed 99 zijn ze allemaal ok volgens dit proggie.Heeft dit nou te maken met dat moederbord en die geluidskaart?
Ik lees regelmatig iets over een southbridge fout of zo(sorry maar ik ben een leek op dat gebied}:O}:O Wie weet er raad,want ik ben zo al een paar weken aan het knoeien!!!:(:(
Ik heb een Soundblaster pci 128 er in hangen
mijn cd-rom spelers zijn: een plextor 40 speed , een plextor 32 speed en een toshiba xm 6702B . Met cdr-speed 99 zijn ze allemaal ok volgens dit proggie.Heeft dit nou te maken met dat moederbord en die geluidskaart?
Ik lees regelmatig iets over een southbridge fout of zo(sorry maar ik ben een leek op dat gebied}:O}:O Wie weet er raad,want ik ben zo al een paar weken aan het knoeien!!!:(:(