Ik heb net mijn nieuwe 2 in 1 binnen, de Toshiba click mini. Na een eindeloze update loop ik tegen een probleempje op. Hij wil soms niet uit zijn slaapstand komen. Het scherm licht wel, zwart, op maar verder geen respons. Helemaal uit en aanzetten lijkt de enige oplossing. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?
En wat heb je in de tussentijd zelf al weten te achterhalen over dit probleem?
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
goeie vraag. niks specifiek voor dit model. Op de websites is hij nog niet te vinden in de support afdeling. Ik ga er vanuit dat het een driver dingetje is. Ik kan natuurlijk wachten op een update.
Vandaag mijn click mini ontvangen en precies hetzelfde probleem... Ik kon slechts een ding doen en dat was inderdaad de powerknop ingedrukt houden totdat het apparaat afsloeg.
Overigens, hoe zit de tablet bij jou vast in het toetsenbord? Ik heb behoorlijk wat speling. Als hij openstaat, kan ik het scherm behoorlijk heen en weer bewegen zonder dat de scharnier mee gaat. Als ik het geheel dichtklap dan kan ik het scherm een cm optillen zonder dat het scharnier mee beweegt. Erg irritant. Ik weet niet of dit zo hoort of dat het aan mijn apparaat ligt. Hoor graag wat jouw ervaring is!
edit: spelfout
Overigens, hoe zit de tablet bij jou vast in het toetsenbord? Ik heb behoorlijk wat speling. Als hij openstaat, kan ik het scherm behoorlijk heen en weer bewegen zonder dat de scharnier mee gaat. Als ik het geheel dichtklap dan kan ik het scherm een cm optillen zonder dat het scharnier mee beweegt. Erg irritant. Ik weet niet of dit zo hoort of dat het aan mijn apparaat ligt. Hoor graag wat jouw ervaring is!
edit: spelfout
Tja, die speling heb ik ook wel, je krijgt de neiging om er een stripje tussen te stoppen. Ik ben nu een stapel drivers aan het downloaden, misschien dat dat eea oplost.Ander probleempje is dat de batterij leegloopt, als hij in standby is. Halve batterij overnacht, dat is stukken meer dan mijn vorige Toshiba (windows) tablet. Ik ga er vanuit dat de eerste problemen nog wel met patches worden opgelost. De speling is een ander punt.
Verder is het overigens een fijne tablet/laptop. Lekker snel en compact
Verder is het overigens een fijne tablet/laptop. Lekker snel en compact
Dank voor je reactie. Uiteindelijk vond ik het te storend. Ook vond ik de 'fabrieksproductinfo' die prominent op de tablet gedrukt staat, te lelijk voor woorden. Hoewel de prijs erg goed is (en tekortkomingen dus acceptabel), heb ik toch besloten om het retour te zenden.
Ik heb hem uiteindelijk ook teruggestuurd. Zelfde argumenten als hierboven en een onduidelijke battery drain. Ga maar weer op zoek naar een nieuwe.
Er is inmiddels een bios update, naar 1.50. Ik heb nog niet kunnen vinden wat het zou aanpassen en dus of je probleem opgelost zou zijn. Zelf gooi ik hem gewoon in hibernate en heb dan uiteraard bijna geen batterydrain.
Canon 7D ★ 200-400 ★ 70-200/2.8 II ★ 17-40 ★ 15-85 ★ 50/1.8
Pagina: 1