Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Downloads + file server (streaming)
Wat mag het systeem gaan kosten?
250 € maximum, excl. verzendkosten. Assemblage gebeurt zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 TB 3,5" HD is al beschikbaar, daar komt OS + data op.
Ik heb het volgende samengesteld. Eventueel komt er nog een gewone kast in de plaats van de Antec, maar dat is bijkomstig. Ik vraag me vooral af of het moederbord een goede keuze is (ik had graag een laptopvoeding/ingebouwde pico-PSU gebruikt). De keuze voor de AMD-combo staat zo goed als vast.
Edit: Antec-kast vervangen door Corsair omdat die eerste geen 3,5"-schijven slikt.
Opmerkingen zijn welkom!
Downloads + file server (streaming)
Wat mag het systeem gaan kosten?
250 € maximum, excl. verzendkosten. Assemblage gebeurt zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 TB 3,5" HD is al beschikbaar, daar komt OS + data op.
Ik heb het volgende samengesteld. Eventueel komt er nog een gewone kast in de plaats van de Antec, maar dat is bijkomstig. Ik vraag me vooral af of het moederbord een goede keuze is (ik had graag een laptopvoeding/ingebouwde pico-PSU gebruikt). De keuze voor de AMD-combo staat zo goed als vast.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon 5150 Boxed | € 36,90 | € 36,90 |
| 1 | ASRock AM1H-ITX | € 57,60 | € 57,60 |
| 1 | Corsair Carbide 100R Silent Edition | € 64,35 | € 64,35 |
| 1 | Crucial CT25664BA160BJ | € 19,11 | € 19,11 |
| 1 | Seasonic Power Adapter 90W - 19V | € 35,01 | € 35,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 212,97 | |
Edit: Antec-kast vervangen door Corsair omdat die eerste geen 3,5"-schijven slikt.
Opmerkingen zijn welkom!
[ Voor 3% gewijzigd door Borromini op 26-03-2015 23:07 ]
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje