Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Assemblage.

Pagina: 1
Acties:
  • 596 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond allen!

Ik ben zelf nieuw op dit forum maar ik dacht ik kom met een vraag, ben namelijk beetje ongeduldig (aard van het beestje). Ik heb 3 dagen geleden een pc besteld, waarbij ik zelf de onderdelen heb gekozen, de pc staat nu al 2 dagen op de assemblage afdeling bij ''Azerty''. Iemand enig idee hoe lang dit gaat duren en of ik hem dit weekend al in huis heb? Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties.

P.S. Voor de geinteresseerden, hier de link met wat ik besteld heb: http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B650660%5D=1

Fijne avond :)

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01 18:52
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 21:42:
Goedenavond allen!

Ik ben zelf nieuw op dit forum maar ik dacht ik kom met een vraag, ben namelijk beetje ongeduldig (aard van het beestje). Ik heb 3 dagen geleden een pc besteld, waarbij ik zelf de onderdelen heb gekozen, de pc staat nu al 2 dagen op de assemblage afdeling bij ''Azerty''. Iemand enig idee hoe lang dit gaat duren en of ik hem dit weekend al in huis heb? Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties.

P.S. Voor de geinteresseerden, hier de link met wat ik besteld heb: http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B650660%5D=1

Fijne avond :)
Ten eerst moet je hier denk ik voor bij Azerty zijn. Er staat volgens mij ook duidelijk bij de assemblage: levertijd 2-3 werkdagen. Wat is daar niet duidelijk aan?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat is nou typisch iets wat je aan Azerty moet vragen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Koninkje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 19:50

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Vraagt op Tweakers waarom assemblage bij bedrijf lang duurt 8)7

Alle gekheid op een stokje, ik denk dat hij deze week zeker klaar is (:

Show me your moves.

Verwijderd

Topicstarter
Koninkje schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 21:49:
Vraagt op Tweakers waarom assemblage bij bedrijf lang duurt 8)7

Alle gekheid op een stokje, ik denk dat hij deze week zeker klaar is (:
Haha, ik snap je reactie. Dit is mijn eerste pc (voorheen altijd games gespeeld op laptop, en die trekt de games niet meer). Vind het allemaal even spannend, ook geen ervaring met Azerty en heb er ook niet gek veel verstand van om eerlijk te zijn :P

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:38

Kek

3flix

Azerty is een prima winkel, heb er zelf menig keer iets besteld, alleen nooit iets laten assebleren, een beetje tweaker doet dat wel zelf ;)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:38

br00ky

Moderator Harde Waren
gambieter schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 21:48:
Dat is nou typisch iets wat je aan Azerty moet vragen :)
Dit dus. Wij kunnen verder alleen gissen. Derhalve slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.