Toon posts:

Inlogproblemen Account live

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Ik heb nog geen week een nieuwe laptop met daarop windows 8.1. Als ik mijn wachtwoord invoer om in te loggen krijg ik de melding:

U kunt zich niet bij uw PC aanmelden. Ga naar account.live.com om het probleem op te lossen of voer het meest recente wachtwoord in dat u op deze pc hebt gebruikt.

Ik heb mijn wachtwoord nou al meerdere malen veranderd maar ik blijf deze melding krijgen. Ik heb weleens vaker problemen gehad met nieuwe beveiligingsvragen en procedures en ik vindt dit toch erg vervelend worden.

Ik heb nu geen problemen om in te loggen met mijn mail e.d. Het gaat echt alleen om mijn laptop.

Ik hoop dat er iemand is met een oplossing! _/-\o_

Groeten Stephan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:55

TheVMaster

Moderator WOS
En als je vervolgens op een andere pc probeert aan te loggen op account.live.com met diezelfde gebruikersnaam en wachtwoord? Dat gaat gewoon goed?

Log je overigens aan met een Microsoft Account (dat lijkt me wel anders krijg je die vraag niet)....heb je geen recovery opties na het onjuist aanloggen op je laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien heb je er iets aan om met een lokaal account in te loggen ipv live id?

te lui om te type dus een schaamteloze copy/paste:

•Drag your mouse to the right hand of the screen so the menu pops up
•Click Change PC Settings
•Click Users
•Under the Users Menu select Switch To A Local Account on the right hand side.
•This will prompt you to create a new local user

Kom je er echt niet uit zijn er talloze howto's via google te vinden hoe je met een lokaal account kan aanmelden ipv live id.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-10 16:11

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 01:05:
Kom je er echt niet uit zijn er talloze howto's via google te vinden hoe je met een lokaal account kan aanmelden ipv live id.
Om aanloggen aan te passen van een live-id naar local moet je wel eerst in kunnen loggen, laat dat nu net het probleem zijn. ;)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Question Mark schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 08:40:
[...]

Om aanloggen aan te passen van een live-id naar local moet je wel eerst in kunnen loggen, laat dat nu net het probleem zijn. ;)
Dat wist ik nog niet, ik gebruik nog steeds windows 7 en skip windows 8 vanwege 10. Maar ik heb wel een trial versie in virtualbox, ik had bij de installatie een lokaal account aangemaakt dus niet helemaal hetzelfde zoals bij TS.

Net even geprobeerd met Hiren's boot cd, ik had het administrator account gereset en bij het inlog scherm kon ik daarna het administrator account selecteren en daarmee lokaal inloggen, zonder live-id of het eerder aangemaakte lokale account te gebruiken. Mogelijk heeft ts hier nog iets aan. Hier de howto die ik heb gebruikt: http://www.broexperts.com...s-8-1-with-hirens-bootcd/