Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heinekentap
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-08 13:45
Beste tweakers,

Ben opzoek naar een stuk erf, land, weggetje ect. waarop ik met een maat van mij een middagje mag target schieten met de luchtbucks. Natuurlijk geheel volgens de opgestelde regels en ofcourse is dit legaal zolang er maar toestemming is :)

Mijn achtertuin is helaas niet erg groot en het lijkt mij leuk om verder dan 8 m te schieten.
Over een kleine vergoeding kunnen we het eventueel hebben en anders een pilske:)

Ik hoor het graag,

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom ga je niet naar de meest dichtsbijzijnde schietbaan? Daar binnenkomen is niet zo lastig, denk ik. De meeste boeren en eigenaren van grond gaan namelijk niet zo blij zijn met een bak lood in de grond ( 500-1000 pellets krijg je toch wel weg met zijn tweeën op een middag. ) Zelfs met kogelvanger zijn ze vaak huiverig.

Sowieso is het goed als je wat meer gegevens geeft.

- Waar woon je in de buurt?
- Met welk kaliber en hoeveel joule ga je schieten?
- Ga je plinken, doe je FT of HFT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Lijkt me dat dit beter in http://tweakers.net/aanbod/ pas. Het forum is hier nl niet voor bedoeld :)

Dat gezegd hebbend: zet er ook even bij in welke omgeving je het zoekt. Als een boer in Limburg een landje ter beschikkking stelt en jij zit in Den Helder, schiet je er nog niks mee op ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 15:42
Hier is GoT niet voor bedoeld en ASP al helemaal niet. Probeer in contact te komen met de lokale schietbaan. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Dit topic is gesloten.