Bureau Stoel ervaring racing variant ( DXracer, Maxnomic)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.819 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazher
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-09 13:15
Beste lezers,

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.
Het probleem zit zo dat ik een nieuwe bureaustoel zoek, de laatste koop was niet zo goed dus daarom de gedachte eerst zitten en dan kopen.

Ik zit te kijken naar de Racing modellen game stoelen zoals die van DCracer, Maxnomic, AKracing en laatste GT omega Racing. Is toch allemaal zelfde design alleen materiaal lijkt mij verschil te maken.

Blijkbaar is er voor geen een van deze modellen variant een winkel in nederland die model staat.
Kom vooral op europese sites uit voor online kopen.

Daarbij hoop ik dat iemand weet waar dit mogelijk zou zijn met deze soort modellen in nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-10 18:53

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Ik heb zo'n snoeilelijke DX stoel gekocht, echt de tranen schoten in mn ogen toen ik het in mn woonkamer zag staan maar man o man wat zit dat ding lekker... Mn rug is er heel blij mee!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 10:57
Ik heb zelf een aantal maanden geleden ook een DX gekocht, hiervoor jaren op een Ikea stoel gezeten, man wat een verschil. Was de 300 euro meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-10 11:24
Ik heb mijn stoel gekocht bij Need4Seat in Duitsland (ben zelf een Belg).
Zijn eigenlijk de DX-stoelen met enkele aanpassingen die DX niet wilt/kan doen (volgens de eigenaar van Need4Seat)

Moet zeggen dat mijn stoel hiervan ook ongelooflijk zalig zit. Ik heb nooit een DX gehad, dus ik kan ze niet vergelijken maar ik hoorde/las er wel vooral goede dingen over (zowel DX als N4S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazher
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-09 13:15
Gebruiken jullie ook de rug kussens? Want ik zie dat de rug zitten volledig recht lijkt te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicros
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06-2021
Ik heb een jaar geleden een "race" stoel gekocht bij FK-automotive , ik heb nog nooit zo goed in een stoel gezeten. voorheen had ik altijd last van mijn rug na een lange periode op een stoel gezeten te hebben maar nu dus niet meer.

De service van FK-automotive is trouwens wel top , mijn stoel had 1 klein defect waardoor de leuning een beetje aanliep tegen de stoel wanneer je hem omhoog deed. Dit heb ik vervolgens gemeld en ik kreeg te horen dat ze een nieuwe stoel op zouden sturen. Enkele dagen later staat er iemand van de DHL met mijn stoel en ik vraag hem of hij die andere mee moet nemen , hier wist hij niets van. Contact gehad met de website en hun vonden het wel prima zo , ze vonden dat ze de eindgebruiker niet op moesten zadelen met het versturen van een pakket van ~1.50 lang.

En nu heb ik dus 2 stoelen waar mijn gasten altijd zeer blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 10:57
Erazher schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:54:
Gebruiken jullie ook de rug kussens? Want ik zie dat de rug zitten volledig recht lijkt te zijn
Is afhankelijk van mijn zitstand, als ik meer naar voren zit (actief gamen) wel, als ik in lounge stand zit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het Shopping forum is niet bedoeld voor ervaringen met producten. Er zijn wel bureaustoeltopics maar daar kan de topicstarter nog niet bij. Vandaar een slotje.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.