Hallo. Ik had laatst mijn kg telefoon ge recet, hierna vroeg mijn telefoon of ik een update wou installeren. Dus dat deet ik en toen kreeg ik een of ander raar scherm dat de vooruitgang liet zien, toen kwam er in die plaats een error te staan met een error code. Toen ik weer terug kwam op mijn home screen toen showde mijn telefoon dat ie (waarschijnlijk) gestolen zou zijn(wat dus niet zo is) en dat zij geen updates aan mij uitleveren. Help mij!!!!! Pleeeeeees
Om je goed te kunnen helpen is het prettig als je een lees en begrijpbare post maakt en duidelijk aangeeft wat de errors zijn. Geef ook aan wat je zelf al hebt geprobeerd (o.a. met google) om het probleem op te lossen.
p.s. al je topics zijn om een reden gesloten... lees die nog eens na.
p.s. al je topics zijn om een reden gesloten... lees die nog eens na.
[ Voor 14% gewijzigd door Fietsbel op 26-03-2015 19:36 ]
39
Inderdaad, graag een post die iets meer leesbaar is. We verwachten hier ook wat eigen initiatief overigens. Dat betekent dat we willen dat je aangeeft wat je zelf al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen en wat je gevonden hebt.
Omdat je dit inmiddels al vaak genoeg is uitgelegd, doe ik dit topic op slot. Als je het nogmaals probeert, denk hier dan aan.
Omdat je dit inmiddels al vaak genoeg is uitgelegd, doe ik dit topic op slot. Als je het nogmaals probeert, denk hier dan aan.
[ Voor 21% gewijzigd door RoD op 26-03-2015 19:38 ]
Dit topic is gesloten.
![]()