Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:41

the mod man

iets van beeldmaker

Topicstarter
Ik zoek een?
Nieuwe Tv die alleen maar dienst gaat doen als film kijk tv

Wat is je budget?
Tussen de 500 en 630€

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films en series te kijken vanaf mijn pc. Het enige wat de tv hoeft te kunnen is beelden tonen vanaf een hdmi kabel

Wat heb je zelf al gevonden?
Voor de beste kwaliteit kijk ik naar plasma schermen en de goed gereviewde lcd's. Bijvoorbeeld de samsung ue48h6400 of de Panasonic Viera TX-40AX630E (uhd) Ik heb lang niet meer in de TV wereld gekeken omdat mijn 32 inch full hdtv prima was de afgelopen 5 jaar. Oled is eigenlijk het enige dat ik gevolgd heb en de ondergang van plasma :'(

Ik zoek dus het beste beeld paneel tussen de 40 en 55 inch voor 600€
Geluids kwaliteit, smart tv en al die andere zut kan me gestolen worden. Wat dat aan gaat zou ik bijna een beamer overwegen.

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Als je een goede beeldkwaliteit wil hebben voor een betaalbare prijs, moet je eens naar de AS640-modellen van Panasonic kijken. Naar mijn mening zou je daar de beste deal mee kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man

the mod man

iets van beeldmaker

Topicstarter
Nadat de panasonic AS640 modellen niet bepaald leverbaar meer waren ben ik voor de Samsung ueH6400 gegaan. Vandaag werd echter de Samsung ueH6800AW geleverd. Een curved led tv.

Na wat zoeken op reviews weet ik niet of ik hier nu blij mee moet zijn. Iemand een mening? De duurdere H6800AW houden of nog een week aanmodderen om een H6400 te krijgen. Ik durf de tv niet uit de doos te halen. Het gaat mij nog steeds alleen om de beeld kwaliteit.

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Persoonlijk natuurlijk maar ik zou die tv direct terug sturen. Curved tv's kijken in mijn ogen niet prettig en hebben meestal meer veel last van backlight bleeding. Zulke tv's zijn momenteel een redelijke hype, daarom worden ze gemaakt maar eigenlijk hebben ze alleen maar nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man

the mod man

iets van beeldmaker

Topicstarter
De Tv wordt volgende week vrijdag omgeruild. Ik ben zelf ook erg sceptisch over curved tv's. Ik mag hem tot die tijd wel gebruiken dus kan ik mooi even kijken hoe het bevalt. Voor nu wil ik hem vooral even kalibreren en kijken wat deze kan. Op movie mode lijkt de witbalans wat te warm te zijn maar dat kan ook liggen aan het kleuren profiel dat m'n pc heeft voor m'n dell ips gekalibreerde scherm (voor foto bewerking)

I can't wait to shoot!