Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumleden,

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen: mijn geluid op headphones is mono, terwijl dat niet is ingesteld onder toegankelijkheid. Soms als ik aan de sliders van het geluidsbalans zit wil het wel eens stereo worden. Maar meestal zit ik met mono geluid. Ik kan nergens informatie vinden over dit probleem dus ik hoopte dat iemand me hier kan helpen. _/-\o_

Mvg,
feanor9

Verwijderd

Topicstarter
Any help?

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:15
Open deur: Al eens andere headphones geprobeerd?
Verder: Aansluiting misschien slecht, vies, of kapot...

Kan zijn dat je toevallig je telefoon beweegt tijdens het verschuiven van de slider waardoor hij weer contact maakt en je daardoor onterecht denkt dat het door een instelling komt.

[ Voor 46% gewijzigd door maarud op 31-03-2015 11:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
maarud schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:19:
Open deur: Al eens andere headphones geprobeerd?
Verder: Aansluiting misschien slecht, vies, of kapot...

Kan zijn dat je toevallig je telefoon beweegt tijdens het verschuiven van de slider waardoor hij weer contact maakt en je daardoor onterecht denkt dat het door een instelling komt.
Bedankt voor je reactie. Ik heb je aanwijzingen gevolgd. Ik heb verschillende headphones geprobeerd. Dat maakte geen verschil. Ik heb de aansluiting ook een keer schoon gemaakt. Ook zonder resultaat. Ik denk dat ik misschien beter Samsung kan bellen. Ik heb toch nog garantie.

• Vulume
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-05-2015
Ik heb hetzelfde voor. Ik heb dit nooit eerder gemerkt. Zou het aan een recente update kunnen liggen?