Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:16
Beste tweakers,

ik ben opzoek naar een scherm voor mijn nieuwe PS4, ik heb een beetje rondgekeken en kwam erop uit dat 32 inch Full hd prima is voor een goede game ervaring.

Ik kwam daarbij uit op de Samsung UE32EH5300 is dit een goede keuze voor het geld of kan ik beter een andere kiezen (smart tv interesseert mij niet heel veel aangezien ik het weinig gebruik waarschijnlijk)

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!

groet

maurice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Voor aankoopadviezen hebben we Consumentenelektronica Aankoopadvies; ik verplaats je topic die kant op.

Als je een tv zoekt om te gamen zijn de Sony modellen uit de W-series altijd een aanrader vanwegen hun lage input lag. Verder is het wel handig om een budget te noemen.

Lees nog even het algemeen beleid na over het doen van groeten en andere zaken. Dit is namelijk ongewenst op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:16
S1NN3D schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 16:57:
Voor aankoopadviezen hebben we Consumentenelektronica Aankoopadvies; ik verplaats je topic die kant op.

Als je een tv zoekt om te gamen zijn de Sony modellen uit de W-series altijd een aanrader vanwegen hun lage input lag. Verder is het wel handig om een budget te noemen.

Lees nog even het algemeen beleid na over het doen van groeten en andere zaken. Dit is namelijk ongewenst op het forum.
mijn excuses!

Ik heb een budget van maximaal 300 euro, Full hd vereist en ik denk zelf dat 32 inch prima is qua grootte.