Gone!
[ Voor 100% gewijzigd door Devaqto op 11-10-2016 15:01 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Devaqto op 11-10-2016 15:01 ]
[ Voor 52% gewijzigd door furian88 op 26-03-2015 13:56 ]
https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006
Daarom is het echt alleen voor hobbyisten. Bij een blackscreen werkt helemaal niets meer, het interne LCD geeft zwart beeld (dus licht wel op). Enige wat je daarna kan doen is aanuit knop van de Macbook inhouden en opnieuw proberen.furian88 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:55:
gaaf! maar holy shit wat duur..
en dat is nou exact waarom ik nooit een macbook zal kopen
edit: ook prachtig mooi hoeveel mensen wel niet windows op hun macbook zetten..
vraagje, als je geen beeld krijgt tijdens het booten.. hoe merk je dit en functioneert dan de LCD van de macbook wel gewoon?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Ik zal kijken wat ik kan doen. Zodra ik er tijd voor heb zal ik het posten. Enige bottleneck is de CPU throttling van de i7 voor de temperatuur.SAiN ONeZ schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:28:
Laat eens wat benchmarks, en runs met games zien, fps wise, waar zit de bottleneck?
Verwijderd
Bottleneck kan maar op twee plekken zitten, of de 4x lanes, of de CPU is net niet goed genoeg. Nu zal je dit weinig merken.SAiN ONeZ schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:28:
Laat eens wat benchmarks, en runs met games zien, fps wise, waar zit de bottleneck?
const { signature } = await fetchProfile()
Wat gebeurt er als je een laptop in StandBy onder OSX/Windows erin prikt? Crashed dan de hele boel?juniordiscart schreef op zondag 03 mei 2015 @ 14:28:
Mooi setup zeg!
Heb ongeveer hetzelfde:
- Macbook Pro Retina (mid 2014) met een nvidia 750m en core i7.
- Akitio Thunder 2
- nvidia GTX770
- Corsair RM450
- Cooldermaster Elite 130 (heb in de behuizing een andere aan-uit knop gestoken die de PSU aanzet)
Ik zie dat je uiteindelijk toch geen gebruik maakt van een riser. Na veel onderzoek op Tech Inferno blijkt dat het absoluut niet nodig is.Gewoon kaart in het slot van de Akitio zelf. Heb dan zelf een molex-to-barrel adapter gesoldeerd die dan ook met de Corsair RM450 verbonden is.
Ik zelf werk voornamelijk ook op Windows, maar ik heb eigenlijk nog nooit prolemen gehad met het booten naar een zwart scherm... Ik sluit de thunderbolt kabel aan, zet de eGPU aan, en start dan de Macbook op. Nog nooit een probleem gehad. Heb deze setup ongeveer nu een dik half jaar draaien.
Heb wel wat stabiliteitsproblemen gehad die GPU-afhankelijk waren. De kaarten die ik initieel had (GTX770 en GTX760) waren factory-overclocked. Andere, wat oudere GPU's die ik nog had liggen (GTX460 en GTX560Ti) draaien zonder problemen. Na een tip op Tech Inferno om de GPU's te downclocken en dit toegepast te hebben op de GTX770 en GTX760 draaien ze allebei zeer vlot en geen enkele crash meer ondervonden.
Je hebt gelijk wanneer je zegt dat het een rotzooi is op Tech Inferno, maar het is wel een zeer welkome community die je graag verder helpt. Heb ook heel lang moeten zoeken en uitpluizen wat ik net nodig heb en hoe je de dingen allemaal op ekaar dient aan te sluiten. Maar ben wel zeer tevreden van het resultaat!

Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq