Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil games zoals cs:go , dayz, project zomboid spelen. Ik speel de "zwaardere" games op ps4. Dus ik moet niet alles op ultra kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo goedkoop mogelijk; maximum tegen de €800.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen enkele voorkeur ivm merken. Maar het mag uiteraard geen rommel zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet toch iets of wat degelijk zijn. Ik heb ook maar op goed geluk wat onderdelen toegevoegd en had graag wat tips of betere inzichten gekregen. Ik loop bvb volledig verloren ivm cpu en gpu. Ik wil geen geld uitgeven aan gekke opties die ik nooit gebruiken zal.
Ga je overklokken?
Neen.
Ik wil games zoals cs:go , dayz, project zomboid spelen. Ik speel de "zwaardere" games op ps4. Dus ik moet niet alles op ultra kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo goedkoop mogelijk; maximum tegen de €800.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3258 Boxed | € 67,50 | € 67,50 |
| 1 | MSI B85-G41 PC Mate | € 71,50 | € 71,50 |
| 1 | Asus GT640-2GD3 | € 74,50 | € 74,50 |
| 1 | Antec VSK-3000E | € 19,51 | € 19,51 |
| 1 | Acer V193HQLB Zwart | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Zalman CNPS7000C-AlCu | € 17,67 | € 17,67 |
| 1 | Corsair Vengeance K65 Vengeance AZERTY | € 7,14 | € 7,14 |
| 1 | Sharkoon FireGlider | € 22,- | € 22,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 59,50 | € 59,50 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 32,40 | € 32,40 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 446,72 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen enkele voorkeur ivm merken. Maar het mag uiteraard geen rommel zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet toch iets of wat degelijk zijn. Ik heb ook maar op goed geluk wat onderdelen toegevoegd en had graag wat tips of betere inzichten gekregen. Ik loop bvb volledig verloren ivm cpu en gpu. Ik wil geen geld uitgeven aan gekke opties die ik nooit gebruiken zal.
Ga je overklokken?
Neen.