Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Mijn HDD is aan vervanging toe. Om nu een 1TB HDD te nemen vond ik wel wat krap worden gezien ik op het moment druk bezig ben met recorden van games, veel opslag dus. Als het een 1TB HDD moest zijn had ik een WD Blue genomen, maar ik wil 2TB en helaas zijn er die niet in de blauwe variant. Na lang wikken en wegen toch maar een topic aangemaakt omdat jullie waarschijnlijk beter weten welke HDD ik nodig heb.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een 2TB HDD ter vervanging van mijn 500GB HDD (5 jaar oud)
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Tja, ik hoop rond de 80-90 euro uit te komen...
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik heb een sterke voorkeur voor WD, aangezien ik daar nooit, maar dan ook echt nooit problemen mee heb gehad.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
De schijf komt in een Corsair C70 kast, met een Asus VII Ranger moederbord met daarop een 4690k, 8gb ram en een r9 290
. De schijf gaat gebruikt worden om games op te zetten die ik niet op mijn ssd wil. Op dit moment heb ik BF3 als zwaarste spel op de 500GB HDD. Verder gaat de schijf gebruikt worden om muziek, documenten, redelijk wat video's en foto's en wat programmaatjes op te zetten.
Ik zelf heb aan een WD Green 2TB gedacht en een WD Red 2TB. Ik twijfel echter omdat de WD Greens wat langzamer zijn en de Reds bedoelt zijn voor NAS gebruik (toch?).
Ik hoop dat jullie suggesties hebben, want ik weet het even niet meer...
Alvast bedankt!
Mijn HDD is aan vervanging toe. Om nu een 1TB HDD te nemen vond ik wel wat krap worden gezien ik op het moment druk bezig ben met recorden van games, veel opslag dus. Als het een 1TB HDD moest zijn had ik een WD Blue genomen, maar ik wil 2TB en helaas zijn er die niet in de blauwe variant. Na lang wikken en wegen toch maar een topic aangemaakt omdat jullie waarschijnlijk beter weten welke HDD ik nodig heb.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een 2TB HDD ter vervanging van mijn 500GB HDD (5 jaar oud)
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Tja, ik hoop rond de 80-90 euro uit te komen...
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik heb een sterke voorkeur voor WD, aangezien ik daar nooit, maar dan ook echt nooit problemen mee heb gehad.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
De schijf komt in een Corsair C70 kast, met een Asus VII Ranger moederbord met daarop een 4690k, 8gb ram en een r9 290
Ik zelf heb aan een WD Green 2TB gedacht en een WD Red 2TB. Ik twijfel echter omdat de WD Greens wat langzamer zijn en de Reds bedoelt zijn voor NAS gebruik (toch?).
Ik hoop dat jullie suggesties hebben, want ik weet het even niet meer...
Alvast bedankt!
Lord-The-Gamer (L-T-G)