Topic summary

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:18
Dit topic Boete voor oplaadkabel over stoep - plottwist deed mij op het idee komen dat het handig is als de TS een optie krijgt om een topic samenvatting te schrijven.

Is niet verplicht maar optioneel. Gewoon een stuk waarin de TS de mogelijkheid krijgt om zijn ervaring in het kort op te sommen. Ik heb meerdere keren meegemaakt dat ik graag de uitkomst van een langlopend verhaal wil weten en me dus helemaal het schompes moet lezen om bij te blijven in het topic. Terwijl het voor 90% discussie is en 10% relevante informatie om de verhaallijn te kunnen volgen.

Eventueel zou je onder die samenvatting automagisch een opsomming plaatsen van alle posts van de TS. Dan heb je altijd wat aan de functie en kan de TS, als hij zin heeft, ook nog een samenvatting plaatsen uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:38

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je kan aan de TS vragen om in de OP z'n voortgang bij te houden, omdat het topic nu wat langer is geworden dan iets dat je 'eventjes' in 10 minuten hebt gelezen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:48
Je kan via de search boven in op poster zoeken en dan de nick van de TS intikken. Alleen is die erg gevoelig voor tikfoutjes e.d., dus dan vindt ie niks. Een samenvatting zou de TS zelf in de OP moeten maken natuurlijk.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Akkoord, dit is een beetje een overbodige feature.
* Craven waagt het niet meer feature requests in te schieten ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:38

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Waarom zou je geen feature requests meer aanvragen? We denken alleen mee met een oplossing dat nu zou werken, niet wat er pas is als er een developer mee bezig is geweest.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Sorry my bad, /sarcasm tag was niet obvious genoeg ;)

Of jij hebt een bord voor je kop >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:50
Ik snap het punt wel. Maar een samenvatting gaat i.m.o een beetje ver. Dan kan de TS net zo goed de OP bijewerken. Een knopje met 'alle posts van TS' of iets in die richting zou wel fijn zijn. Dan krijg je i.i.g in chronologische volgorde alle posts van de TS. Dat zou ik ook erg fijn vinden bij bijvoorbeeld casemods.
Via de zoekfunctie die Señor Sjon beschrijft kun je uiteraard hetzelfde bereiken. Al vind ik het persoonlijk iets omslachtigs.

Wat een perfecte (maar wel erg ingewikkeld, en daarom logisch dat het niet gemaakt wordt) oplossing in mijn ogen zou zijn:
Als de TS een reactie plaatst in zijn eigen topic, heeft hij de mogelijkheid om een vinkje te zetten bij de reactie welke aangeeft dat het een update betreft. Op dat moment komt er een soort van banner boven zijn post te staan met iets van 'update'. Zodat het duidelijk is dat er belangrijke informatie betreffende het topic is van de TS. Ook dient er een knop bij de OP te staan met 'laat updates zien' (of iets in die trend). Als je daar op klikt, vouwen alle updates in chronologische volgorde zich uit onder de OP (misschien wel in het zelfde blok). Hierdoor kun je dus alleen de posts van de TS zien die er echt toe doen.

Een voorbeeld waar dit ideaal bij zou zijn is casemodding. Zo kun je met één druk op de knop alle updates van de TS in beeld zien, maar krijg je niet de overige posts van de TS te zien.

Tja, soms heb ik een ideetje.. en dan wordt het groter en groter.. en dan krijg je zoiets
Pagina: 1