Het filmtopic.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik heb even een hele lading off topic posts weggemod en aan elke overtreder een notitie uitgedeeld. Graag on topic verder, we zijn hier niet in de Huiskamer.
Quote uit het filmtopic. Nu weet ik niet helemaal wat er is gebeurd (misschien gingen Tweakers vrij hard op elkaars mening in, dan is het wellicht terecht), maar zover ik weet had ik een post gemaakt over iemand die een positieve mening over Alien 3 had. Iets in de trant van "die mening wordt niet vaak gedeeld!" en die post is geknipt vanwege offtopic, want het filmtopic staat niet meer in de HK.

Toegegeven het was niet een review, maar het was wel ontopic als het over films gaat en een soort discussie. Maar als dat ook al niet meer kan, wat is dan nog het nut van het filmtopic? Mag je alleen reviews plaatsen en inhoudelijk op die reviews posten?

Als je het oneens met iemand zijn mening bent mag je er bijna niets van zeggen omdat iedereen snel op hun tenen is getrapt en naar mijn gevoel is altijd de discussie binnen 3 posts dood is omdat er een modje inspringt omdat iemand is beledigd of iets in die richting.

Dus op zich is mijn vraag wat Tweakers wil met het filmtopic, want gezellig is het in ieder geval niet. En waarom het uit de HK is gehaald?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Misschien gewoon een nieuw "Algemeen film discussie topic" in de Huiskamer openen zodat we daar gezellig kunnen discussiëren over films en laat de reviews dan maar lekker in het huidige topic.
Welkom in alweer het zevenentwintigste deel van het GoT filmreview- en discussie-topic!
Het staat nota bene in de openingspost, "discussie-topic"
Waarom word dat dan vaak de kop ingedrukt ?

/edit
iets te sterk verwoord

[ Voor 39% gewijzigd door ScrooLoose op 29-03-2015 13:36 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Het verwijderen was volgens mij omdat een aantal tweakers, waaronder ikzelf, bioscoopbezoek aan het vergelijken waren.
Waar je heen ging, hoe de zaal daar is en het geluid e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ah ok, dat is inderdaad wat offtopic :)
Dan nog is het huidige topic niet echt uitnodigend om over een film te discussieren, denk wel dat er ruimte genoeg is voor een apart topic in de Huiskamer.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Ik weet het even niet nog, maar iets van een topic over film in de breeeedste zin van het woord lijkt mij wel wat.
Dus wat je gezien hebt, wat je ervan vindt, welke acteurs-actrices je graag ziet, welke bioscoop je een goede vindt e.d.
Niet dat strenge van dit is de film, dit vind ik etc en verder niks over bijkomende zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Het probleem is dat in het review topic, meningen niet zijn toegestaan. Of ze moeten IMDB/Whatever volgen. Wijk je iets af? Dan ben je gewoon de lul en wordt je dood getrolled.

En dan raar staan kijken dat er veel mod breaks zijn? Ik snap het wel hoor.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Pagina: 1