Quote uit het filmtopic. Nu weet ik niet helemaal wat er is gebeurd (misschien gingen Tweakers vrij hard op elkaars mening in, dan is het wellicht terecht), maar zover ik weet had ik een post gemaakt over iemand die een positieve mening over Alien 3 had. Iets in de trant van "die mening wordt niet vaak gedeeld!" en die post is geknipt vanwege offtopic, want het filmtopic staat niet meer in de HK.Ik heb even een hele lading off topic posts weggemod en aan elke overtreder een notitie uitgedeeld. Graag on topic verder, we zijn hier niet in de Huiskamer.
Toegegeven het was niet een review, maar het was wel ontopic als het over films gaat en een soort discussie. Maar als dat ook al niet meer kan, wat is dan nog het nut van het filmtopic? Mag je alleen reviews plaatsen en inhoudelijk op die reviews posten?
Als je het oneens met iemand zijn mening bent mag je er bijna niets van zeggen omdat iedereen snel op hun tenen is getrapt en naar mijn gevoel is altijd de discussie binnen 3 posts dood is omdat er een modje inspringt omdat iemand is beledigd of iets in die richting.
Dus op zich is mijn vraag wat Tweakers wil met het filmtopic, want gezellig is het in ieder geval niet. En waarom het uit de HK is gehaald?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps