Is mijn keuze voor een nieuwe processor juist?

Pagina: 1
Acties:

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-02 12:51

Twammo

PSN: rtwouda

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe processor

Wat is je budget?
250 euro ongeveer, liever iets lager.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik dacht zelf aan een i5 4590

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb net de volgende componenten aangeschaft:
MSI B85-G41 PC Mate
BitFenix Shadow
Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
Seasonic M12II 620W

Daarnaast heb ik nog een Asus GeForce GTS 450 Deze wil ik nog gaan vervangen maar eerst de andere zaken maar upgraden. Verder is mijn harde schijf nog wel goed genoeg. Zit ik met mijn keuze voor de i5 4590 goed?

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Wat wil je voor gpu want dat gaat nu even belangrijker dan de cpu toch voor gamen maar daar heb je niet zoveel info over gegeven. Ik zou als gpu als je genoeg geld hebt dan een 970 en anders 960 kopen en dan als cpu een 4460. Maar dit is dan voor gamen.

Je gaat echt wel meer uitleg moeten geven dan dit!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:23

br00ky

Moderator Harde Waren
thibautb schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:36:
Wat wil je voor gpu want dat gaat nu even belangrijker
Lekker belangrijker nu, TS geeft aan advies te willen over zijn CPU.
daar heb je niet zoveel info over gegeven.
Dat wel, zonder te weten wat je van plan bent valt er weinig te zeggen.

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-02 12:51

Twammo

PSN: rtwouda

Topicstarter
Ik weet dat ik mijn gpu op den duur zal moeten vervangen. Die gaat dan wel richting een budget van 200-300. Maar deze maand nog even niet ;) Verder speel ik geen hele zware games meer op mijn pc. Ik merk bij Cities: Skyline dat het vrij zwaar is voor de pc om het spel te trekken. Maar wanneer ik inderdaad een nieuwe GPU aan zal schaffen, is het wel de bedoeling dat hij bijvoorbeeld Far Cry en GTA-V gaat trekken. Ik wil hem weer toekomstbestendig maken om het zo te zeggen.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:23

br00ky

Moderator Harde Waren
4460/4590 allemaal prima. De 4590 ligt momenteel qua prijs zo dicht op de 4460 dat je die net zo goed kan nemen.