Hallo mensen,
Ik heb deze build:
Wat is gebeurd:
1. Linux Ubuntu 14.02 geïnstalleerd.
2. Deze verwijderd.
3. Poging om Win 7 te installeren --> ziet de drivers niet (naar veel later bleek als je je USB stok in een 3.0 poort stopt dan zijn daar geen drivers voor)
4. Linuxmint geinstalleerd
5. Weer verwijderd.
6. Mythbuntu geïnstalleerd.
7. Deze verwijderd.
Nu wil ik weer terug naar Ubuntu 14.02, echter, bij het installeren vanaf stick komt ie met een foutmelding dat er bepaalde bestanden niet gevonden worden en dat ik de cd / DVD (huh ?) moet schoonmaken, of dat ik een brakke harde schijf heb.
Na wat heen en weer proberen met Hiren's CD kom ik nu nergens meer en zie alleen een heel klein knipperend : ' : tekentje.
De Bios ziet de SSD en ik kan ook een partitie verwijderen, maar ik krijg het even niet aan de praat.
Heeft iemand een gouden tip ?
Ik heb deze build:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD A6-6400K Black Edition | € 47,- | € 47,- |
1 | ASRock FM2A88X-ITX+ | € 94,80 | € 94,80 |
1 | Silverstone Grandia GD05B | € 90,60 | € 90,60 |
1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 28,- | € 28,- |
1 | be quiet! System Power 7 300W | € 30,95 | € 30,95 |
1 | Crucial MX100 256GB | € 94,95 | € 94,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 386,30 |
Wat is gebeurd:
1. Linux Ubuntu 14.02 geïnstalleerd.
2. Deze verwijderd.
3. Poging om Win 7 te installeren --> ziet de drivers niet (naar veel later bleek als je je USB stok in een 3.0 poort stopt dan zijn daar geen drivers voor)
4. Linuxmint geinstalleerd
5. Weer verwijderd.
6. Mythbuntu geïnstalleerd.
7. Deze verwijderd.
Nu wil ik weer terug naar Ubuntu 14.02, echter, bij het installeren vanaf stick komt ie met een foutmelding dat er bepaalde bestanden niet gevonden worden en dat ik de cd / DVD (huh ?) moet schoonmaken, of dat ik een brakke harde schijf heb.
Na wat heen en weer proberen met Hiren's CD kom ik nu nergens meer en zie alleen een heel klein knipperend : ' : tekentje.
De Bios ziet de SSD en ik kan ook een partitie verwijderen, maar ik krijg het even niet aan de praat.
Heeft iemand een gouden tip ?
Its alive Jim, but not as we know it