gtx 780 framedrop en hitte

Pagina: 1
Acties:

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik speelde hitman altijd op 60fps maar sinds een dag valt hij terug naar 30-35. hitte van de kaart staat op 78 graden.als ik de pc opnieuw start, gaat hij weer op 60fps. alles staat op ultra. hoe komt dit ?

v-sync staat uit

i7 3770k
16gb ram
msi z77a-g45 moederbord

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-03 14:53

Nemesizz

Untouchable

Nou de 'hitte' valt nog wel mee, niks bijzonders voor een videokaart.

Denk eerder dat er een achtergrond programma ofzo bezig is waardoor je framedrops krijgt.
Recentelijk iets (nieuws) geinstalleerd?

Eventueel scannen op malware (bijvoorbeeld miners, die plegen nogal een aanslag op je systeem performance).

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Ik zou eerst ff taakbeheer openen en kijken wat er tijdens het gamen op de achtergrond draait...
Die temperatuur is niks mis mee, daar kan het niet aan liggen lijkt me, verder doen wat Nemesizz zegt ;)
-edit-
Kun je ook even je voeding posten?? Misschien begint die wat gaar te worden, graag merk, type en wattage :D

[ Voor 22% gewijzigd door pwillemske op 25-03-2015 20:25 ]

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• Farabi
  • Niet online
700wat modxstream, model weet ik niet. ik zal even kijken wat er op de achtergrond gebeurt.

• Farabi
  • Niet online
ik heb het probleem gevonden als het goed is. tijdens het spelen draait een programma op de achtergrond 'steam 32 bits'. als ik dat proces beeindig, dan springt het spel weer op 60 fps en gaat de hitte omlaag !. maar ik heb helemaal geen geinstalleerde steam progeamma op mijn pc. hoe kan ik dit verwijderen ?

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 25-03-2015 22:55 ]

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:58

Thomg

Aww yiss

lennox-06 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:54:
ik heb het probleem gevonden als het goed is. tijdens het spelen draait een programma op de achtergrond 'steam 32 bits'. als ik dat proces beeindig, dan springt het spel weer op 60 fps en gaat de hitte omlaag !. maar ik heb helemaal geen geinstalleerde steam progeamma op mijn pc. hoe kan ik dit verwijderen ?
Het spel dat je op dat moment speelt, ben je daarmee online?
Zoniet, trek het internet er ff uit, weet je het meteen.

Zeer waarschijnlijk een miner.
MBAM ( -> Defender ) en Essentials zouden het allebei moeten detecteren.

[ Voor 9% gewijzigd door Thomg op 25-03-2015 23:06 ]

• Farabi
  • Niet online
ik speel nooit online. ik probeer de situatie nog een keer te creeeren. kijken waar het bestand zich vind. met snel scan van defender heeft hij hem niet gevonden. deze zooi stond wel helemaal boven met gpu-geheugen gebruik bij processen.

[ Voor 20% gewijzigd door Farabi op 25-03-2015 23:17 ]

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:58

Thomg

Aww yiss

lennox-06 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 23:16:
ik speel nooit online. ik probeer de situatie nog een keer te creeeren. kijken waar het bestand zich vind. met snel scan van defender heeft hij hem niet gevonden. deze zooi stond wel helemaal boven met gpu-geheugen gebruik bij processen.
Dus, spel opstarten, spelen, kijken naar je fps, internet eruit, nog eens kijken.

• Farabi
  • Niet online
opgelost. ik heb het bestand getraceerd en verwijderd. zat in appdata/roaming/winrar/steam.exe. bedankt voor jullie hulp ! ik ben weer geholpen.
Pagina: 1