Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Dual sim telefoon met 4G, voorkeur voor Android. Stabiel en vlot draaiend. Kleine meisjeshandjes, dus kleiner dan 5 inch! Ik ben niet zo handig, dus geen chinese telefoon waar van alles aan gesleuteld moet worden.

Wat is je budget?
+- 250 euro. Wil over een maand of drie kopen, nu aan het oriënteren.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Privé: veel data weinig bellen.
Werk: veel bellen weinig data.
4G hoeft niet via beide simkaarten te werken, maar via de werksimkaart wil ik wel whatappje kunnen versturen. Privé gebruik ik redelijk veel data buitenshuis, gps bij het hardlopen, geen games.

Wat heb je zelf al gevonden?
Beetje over budget:
-Samsung s5 mini duo (ook niet zo overtuigd na reviews lezen)

Wel erg simpel:
- Samsung Galaxy Core 2 Dual Sim G355H
- Alcatel One Touch Pop 2 Zwart

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zoek eigenlijk een model wat hier qua prijs tussenin zit. Ik weet dat fabrikanten buiten nederland meer dual sims uitbrengen, maar kan deze niet zo goed vinden. Zeker niet kleiner dan 5 inch..

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Je hebt een lastige vraag. In principe zou de Cubot Zorro prima voldoen, maar die is 5 inch. Kleiner wordt het toch lastiger...
De Redmi 2 van Xiaomi eventueel, maar die mist de belangrijke 800 mhz band voor 4G waardoor alleen T-Mobile landelijke dekking heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik was er al bang voor, ik vrees dat ik of afmeting of het 4G idee zal moeten opgeven. Maar misschien weet iemand toch iets.. of iets wat nog uit moet komen..

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
De vraag is natuurlijk of landelijke dekking nodig is op 4G.
Welke providers heb je voor werk en prive?

En 3 maanden is nog wel even, er komt veel uit de komende tijd inclusief chinese, indiaase e.a landen modellen waar dual sim wel veel gebruikt is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben vertegenwoordiger dus goede dekking is wel belangrijk. Ik heb een simyo abbonement voor prive.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik zou zelf toch kijken naar eenn WP, leuke dingetjes voor weinig geld, en vrij veel dualsim modellenhttp://tweakers.net/pricewatch/436715/microsoft-lumia-640-dual-sim-4g-zwart.html moet nog uitkomen, maar zal zeker onder de 200 euro zitten, helaas wel 5"

De kleinere en erg goedkope pricewatch: Microsoft Lumia 532 Dual-SIM Zwart heeft dan weer geen 4G, maar is wel lekker klein.

De Lumia 730 Dual Sim is ook leuk, onder de 4,7", mid-end, maar heeft ook geen 4G ondersteuning en is slecht te krijgen

People as things, that’s where it starts.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
Betaal je de 5 Euro per maand extra voor 4G met je Simyo abonnement?

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Ik zou eens naar de zte blade s6 kijken. Dat is een redelijk compact 5" toestel. Ziet er mooi uit en draait Android lollipop. Mijn vriendin is er dolgelukkig mee.

Wil je echt <5" dan kun je nog even wachten op de jiayu s4. Die lijkt aan je eisen te voldoen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb naar de genoemde toestellen gekeken maar niet overtuigd, WP spreekt me niet enorm aan.

Heb inmiddels de conclusie dat klein geen optie meer is. Ik hoef trouwens niet op beide 4G. Wil zelfs naar tmobile verhuizen als dat zinvol is. Even met interesse gekeken naar de Honor 6+ (en Redmi2) maar die kan op de 2e sim alleen bellen. Is dat altijd zo met dual sim?

Dus ik zou willen.. sim 1 4G 'groot' abbo, sim 2 klein privé abbo en whatsapp, beetje bellen. Puur om vrienden op mn prive nummer te kunnen bereiken.

Als de telefoon met abbo te vinden is dan is het aankoopbedrag ook flexibel, de kosten van sim 1 betaal ik toch niet zelf.

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
pricewatch: Motorola Moto G 4G (2de gen.) Zwart

precies 5 inch, maar past volgens mij verder prima bij de eisen en het budget.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik weet niet hoe goed je 3G/4G bereik is en welke concessies je eventueel wil maken maar "Dual SIM" is inmiddels een redelijk achterhaalde techniek aan het worden.

Middels VOIP bel je jezelf een slag in de rondte met een geringe hoeveelheid MB's qua dataverbruik in de maand en nummers koppelen is......

[ Voor 9% gewijzigd door Will_M op 14-04-2015 00:49 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Verwijderd

Topicstarter
Ik had alleen de vorig jaar versie van de Moto gezien, deze lijkt op wat ik tot nu toe gelezen heb idd aan mijn eisen te voldoen!
Pagina: 1