Ik zoek een?
Dual sim telefoon met 4G, voorkeur voor Android. Stabiel en vlot draaiend. Kleine meisjeshandjes, dus kleiner dan 5 inch! Ik ben niet zo handig, dus geen chinese telefoon waar van alles aan gesleuteld moet worden.
Wat is je budget?
+- 250 euro. Wil over een maand of drie kopen, nu aan het oriënteren.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Privé: veel data weinig bellen.
Werk: veel bellen weinig data.
4G hoeft niet via beide simkaarten te werken, maar via de werksimkaart wil ik wel whatappje kunnen versturen. Privé gebruik ik redelijk veel data buitenshuis, gps bij het hardlopen, geen games.
Wat heb je zelf al gevonden?
Beetje over budget:
-Samsung s5 mini duo (ook niet zo overtuigd na reviews lezen)
Wel erg simpel:
- Samsung Galaxy Core 2 Dual Sim G355H
- Alcatel One Touch Pop 2 Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zoek eigenlijk een model wat hier qua prijs tussenin zit. Ik weet dat fabrikanten buiten nederland meer dual sims uitbrengen, maar kan deze niet zo goed vinden. Zeker niet kleiner dan 5 inch..
Dual sim telefoon met 4G, voorkeur voor Android. Stabiel en vlot draaiend. Kleine meisjeshandjes, dus kleiner dan 5 inch! Ik ben niet zo handig, dus geen chinese telefoon waar van alles aan gesleuteld moet worden.
Wat is je budget?
+- 250 euro. Wil over een maand of drie kopen, nu aan het oriënteren.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Privé: veel data weinig bellen.
Werk: veel bellen weinig data.
4G hoeft niet via beide simkaarten te werken, maar via de werksimkaart wil ik wel whatappje kunnen versturen. Privé gebruik ik redelijk veel data buitenshuis, gps bij het hardlopen, geen games.
Wat heb je zelf al gevonden?
Beetje over budget:
-Samsung s5 mini duo (ook niet zo overtuigd na reviews lezen)
Wel erg simpel:
- Samsung Galaxy Core 2 Dual Sim G355H
- Alcatel One Touch Pop 2 Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zoek eigenlijk een model wat hier qua prijs tussenin zit. Ik weet dat fabrikanten buiten nederland meer dual sims uitbrengen, maar kan deze niet zo goed vinden. Zeker niet kleiner dan 5 inch..