Gezocht: open military shooter voor single player

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ooit speelde ik Medal of Honour Allied Assault en dat is nog steeds mijn favoriete spel. Ik zoek een opvolger.

Sindsdien heb ik aardig wat shooters gespeeld (de laatste games van de Call of Duty reeks, gisteren nog de laatste Wolfenstein), maar wat me met name tegenvalt is dat ze allemaal enorm lineair zijn en heel gescript. Ik zoek meer de open wereld (die echt al niet zo heel open was) van MOHAA en toch een goed verhaal.

Wie kan me military shooters aanbevelen die meer open zijn? En goed als single player game. Het mogen gerust games zijn van een paar jaar geleden.

Dank!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2015 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:30

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Tja, die zijn er genoeg denk ik. Maar wat dacht je bijvoorbeeld van ARMA of Stalker en wat heb je zelf al gevonden?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 01:03
Battlefield? Far Cry? Crysis?

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

mohaa was ook zo lineair als de pest maar goed. :) arma reeks is erg realistisch, stalker is ook wel tof maar meer rpg dan shooter al schiet je vrij veel daar in.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-09 19:23

beuker19

Killerbeuker is so OP

Er is eigenlijk maar 1 serie die echt episch is en dat is in mijn ogen Fallout 3 en New Vegas en daar kun je ook makkelijk 100+ uur in stoppen.
Die zijn qua SP echt vele malen beter dan elke Shooter waar het eigenlijk om de MP gaat.
Eventueel zou BFBC2 ook nog kunnen want die SP is ook behoorlijk goed met een goede dosis Humor.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 14:52

NoFearCreations

3DPrint the world!

Arma 3 singleplayer is erg goed, en als je die hebt uitgespeeld, kan je ook extra SP missies downloaden.
Denk er wel aan dat dit geen arcade shooter is zoals diegene die al genoemd zijn,

---RAWE CEEK!!!---

Pagina: 1