Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-11 18:01
sinds gisteren heeft mijn nest geen netwerk meer. hij zegt geen netwerk, zoeken naar netwerk en dan vind hij niets terwijl mijn gsm wel de draadloze netwerken hier in de buurt zit. ik heb hem al eens opnieuw opgestart maar niets help. verder kan ik wel gewoon de temperatuur instellen en werkt hij normaal.zijn er nog mensen die dat probleem hebben gehad of weet iemand een oplossing (ik hoop niet dat er een wifischakelaar op zit die uit staat zoals bij een laptop :P )

het probleem is dat mijn nest van de mediamarkt komt en geplaatst is door een nesttechnieker (was een actie met gratis plaatsing)
in principe moet ik hem zelf demonteren (wat ik niet zie zitten) binnen brengen, wordt hij hersteld en moet ik hem na 2 weken gaan ophalen en terug plaatsen. ik ken ten eerste niets van mijn cv en het kan toch niet dat ze mij 2 weken zonder verwarming zetten. media markt begrijpt mijn argument en gaat het bekijken maar ik denk niet dat ik vrolijk van hun oplossing ga worden...

• migjes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-11 22:53
chundo schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 17:28:
sinds gisteren heeft mijn nest geen netwerk meer. hij zegt geen netwerk, zoeken naar netwerk en dan vind hij niets terwijl mijn gsm wel de draadloze netwerken hier in de buurt zit. ik heb hem al eens opnieuw opgestart maar niets help. verder kan ik wel gewoon de temperatuur instellen en werkt hij normaal.zijn er nog mensen die dat probleem hebben gehad of weet iemand een oplossing (ik hoop niet dat er een wifischakelaar op zit die uit staat zoals bij een laptop :P )

het probleem is dat mijn nest van de mediamarkt komt en geplaatst is door een nesttechnieker (was een actie met gratis plaatsing)
in principe moet ik hem zelf demonteren (wat ik niet zie zitten) binnen brengen, wordt hij hersteld en moet ik hem na 2 weken gaan ophalen en terug plaatsen. ik ken ten eerste niets van mijn cv en het kan toch niet dat ze mij 2 weken zonder verwarming zetten. media markt begrijpt mijn argument en gaat het bekijken maar ik denk niet dat ik vrolijk van hun oplossing ga worden...
das mooi k....!!!

misschien toch maar eens iets meer leren over je eigen systeem?
is altijd handig. :*)

de meeste systemen die ik met de nest voorbij zie komen werken gewoon via de aan/uit aansturing van de ketel.
als dat zo is bij jouw is het simpel (zoek dit wel eerst eens op of het ook zo is.)
dan kun je de thermostaat gewoon van de muur halen, en wil je dan wat warmte hoef je alleen de 2 kabeltjes te verbinden en je cv ketel gaat verwarmen.
maak je de kabels weer los van elkaar stop hij er mee.

het is allemaal niet ingewikkeld, maar je moet het wel opzoeken.
of minstens iets meer doen als je schrijft.

7x245Wp(15 graden) + 7x245Wp(45 graden) op oost en 10x300Wp(45 graden) op west. (4kW omvormer)

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-11 07:40
En, nog ontwikkelingen?

Volgens mij kun je de nest van die achterplaat verwijderen en heb je dan dat 'ronde ding' aan de muur waar in het midden je kabeltjes vanaf je ketel/heatlink komen. Maak een foto voordat je die loshaalt en volgens mij zet je hem er dan zo weer aan.