Toon posts:

Origin werkt niet (meer)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Gisteren heb ik battlefield hardline aangeschaft voor de pc. Eenmaal geinstalleerd heb ik gisteren ongeveer 2 uur online matches zitten spelen, dit zonder problemen.

Vandaag wilde ik weer online gaan en bleek dat origin niet werkte. Ik moest een update installeren welke telkens vanzelf stopte, en vervolgens ging origin automatisch naar het inlog scherm. Ik kon alleen offline inloggen, wanneer ik online in wilde loggen begon heel de cyclus weer opnieuw en kwam ik niet verder.

Nu heb ik gezocht voor een aantal oplossingen waaronder:
- appcache leegmaken (stond niets in)
- poorten controleren (bleek allemaal te kloppen)
- origin opnieuw installeren, gedaan, en nu krijg ik het inlogscherm van origin welke telkens alleen maar aan het laden is. Kom dus niet verder.

Ik ben wat dit betreft echt een leek en ik weet niet hoe ik dit kan oplossen.

Tevens begreep ik dat origin ingelogd en online moet zijn om bijvoorbeeld battlefield hardline te spelen, dit gaat dus nu niet. Is er een manier om online te spelen zonder origin?

Zo niet, wie kan mij helpen?

Bij voorbaat dank,

SVTJE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na een half uur te hebben geladen zie ik het inlogscherm. Ik probeer me in te loggen via mijn account maar krijg als melding: Online aanmelding is momenteel niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Je kunt hier de status inzien:
https://www.origin.com/nl-nl/status

Dat lijkt met niet heel beperkt.

Wat ik meestal doe is het programma verwijderen inclusief registerssleutels en dergelijke (met youruninstaller oid). PC opnieuw opstarten en dan opnieuw installeren. Dit wil voor mij nog wel eens werken.

Heb je eventueel nog een tweede pc / laptop waarop je kunt proberen in te loggen? Dan weet je in ieder geval of het aan je pc ligt of aan de servers

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mu.siQ schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 17:30:
Je kunt hier de status inzien:
https://www.origin.com/nl-nl/status

Dat lijkt met niet heel beperkt.

Wat ik meestal doe is het programma verwijderen inclusief registerssleutels en dergelijke (met youruninstaller oid). PC opnieuw opstarten en dan opnieuw installeren. Dit wil voor mij nog wel eens werken.

Heb je eventueel nog een tweede pc / laptop waarop je kunt proberen in te loggen? Dan weet je in ieder geval of het aan je pc ligt of aan de servers
Op de laptop van mijn vriendin origin aangeklikt, update was binnen 10 seconden gedownload en geinstalleerd, en heb gewoon in kunnen loggen.

Kan ik hieruit opmaken dat het dus aan mijn pc ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 17:49:
[...]

Op de laptop van mijn vriendin origin aangeklikt, update was binnen 10 seconden gedownload en geinstalleerd, en heb gewoon in kunnen loggen.

Kan ik hieruit opmaken dat het dus aan mijn pc ligt.
Als je tegelijk op de laptop wel erin komt en op de desktop niet weet je waar het probleem ligt ;)
Origin uninstallen via de setup, reboot, Origin installeren en weer reboot is dan min of meer de enige optie

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zou toch een oplossing voor moeten zijn? Van de een op de andere dag werkt ie ineens niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Raar maar waar, zojuist een wifi hotspot op mijn telefoon aangemaakt, hiermee verbonden, en toen kon ik inloggen. Vervolgens opnieuw verbinding gemaakt via de kabel. En geprobeerd online te gaan en het werkt ineens. Rara????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzyy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-09 23:13
Ik heb hetzelfde probleem vandaag. Ik kan inloggen maar ik kan niet online gaan waardoor ik simpelweg niet kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzyy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-09 23:13
Edit: nadat ik echt ietsvan 20x vastliep na het inloggen is het nu opeens wel gelukt om online te komen op origin. Ik heb geen idee wat nu eigenlijk het probleem heeft veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-10 16:02
Draai eens een virusscanner en antimalware programma. Die willen nog weleens wat aan je firewall e.d. veranderen waardoor je dit soort gekke problemen krijgt.

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

Pagina: 1