Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Toezichthouder: AIVD had illegale dna-databank

Pagina: 1
Acties:

• Beroemdheid
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
nieuws: Toezichthouder: AIVD had illegale dna-databank

Ik vroeg mij af in hoeverre dit past bij de artikelen van Tweakers. Hier komt toch vrij weinig technologie aan te pas? Het zit dan wel in een databank, maar dat maakt het nog niet meteen iets dat echt technologie-georiënteerd is. Ik zou dit bericht eerder in een krant verwachten, want het punt van het artikel is dat er blijkbaar dna werd opgeslagen. Als dat op papier gebeurde (hoe dat dan ook mogelijk zou zijn), zou er dan nog steeds een artikel zijn verschenen op Tweakers? Het lijkt het me niet iets om over te schrijven, ondanks dat men er hier erg geïnteresseerd in is. Ik ben gewoon benieuwd naar de motieven hierachter :)

Fractal Design Core 1100 review

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Op het gebied van privacy is de link met technologie niet altijd even duidelijk aanwezig, maar dit vinden we zo belangrijk dat we veel nieuws daarover toch brengen. Bovendien gaat het zoals jij ook al aangeeft om een databank en zal de techniek ook hier een steeds belangrijker rol spelen waar dat in het verleden minder het geval was. Dat zie je bij meer onderwerpen waar we voorheen niet over schreven, maar inmiddels regelmatig, zoals elektrische auto's, de vele 'slimme' apparaten enz.