Hey tweakers,
Ik deel een Windows Live Calendar met mijn vriendin. Dit werkte altijd prima tussen twee iphones en op pc's. Nu er een Oneplus One in de mix is wordt het lastiger. Ik heb het account als volgt toegevoegd:
Ik heb ook al even gekeken naar andere kalender apps (waaronder outlook preview, brrr...) maar volgens mij gebruiken die allemaal dezelfde ingestelde accountgegevens. Ik probeer vanavond nog de oude outlook.com app te sideloaden, want die is uit de Playstore verdwenen.
Hebben jullie dit goed werkend? Of weten jullie iets anders?
Ik deel een Windows Live Calendar met mijn vriendin. Dit werkte altijd prima tussen twee iphones en op pc's. Nu er een Oneplus One in de mix is wordt het lastiger. Ik heb het account als volgt toegevoegd:
- On your device, tap Email, then tap Add account.
- Enter your Outlook.com email address and password, then tap Manual setup.
- Under What type of account is this? tap Exchange.
- If there is a Domain field, leave it blank. If there is a Username field, enter your email address.
- Enter your password.
- For Server name enter s.outlook.com.
- Make sure the Use secure connection (SSL) checkbox is checked, then tap Next.
- Choose your account options and tap Next.
- To finish setup, tap Done.
Ik heb ook al even gekeken naar andere kalender apps (waaronder outlook preview, brrr...) maar volgens mij gebruiken die allemaal dezelfde ingestelde accountgegevens. Ik probeer vanavond nog de oude outlook.com app te sideloaden, want die is uit de Playstore verdwenen.
Hebben jullie dit goed werkend? Of weten jullie iets anders?