Dit zal de eerste keer zijn dat ik zelf een pc in elkaar steek dus alle info en tips zijn welkom. Ik lees veel goeds over 1440 monitors en gamen zou veel mooier tot zijn recht komen. Dus als iemand mij een tip kan geven voor een betaalbare goede monitor om in 1440 te gamen zou al zeer handing zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[Ik wil graag games al Bf: Hardline , GTA 5 , en toekomstige MMO's en large map shooters kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Kostprijs heb ik niet echt een idee zou rond de 1300 € willen zitten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Liefst alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik lees zeer veel goeie dingen over een 970 x maar is dit voldoende om toekomst gericht en met huidige games op 1440 te gamen ?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voor mij maakt het niet uit als de computer wat meer lawaai maakt ofzo , als het beest maar vlot draait
Ga je overklokken?
Ik heb geen kennis ivm overklokken dus blijf ik daar liever van weg. Niet zeer veel winst ook niet voor gamen dacht ik ???
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Weeral denk ik standaard te blijven aangezien ik er niet genoeg van ken om met de instellingen te prutsen.
Ik weet niet goed waar te beginnen dus als jullie mijn lijst zouden kunnen verbetern zou me enorm kunnen helpen.
Ik heb componenten uit een andere thread gevonden maar weet eigenlijk niet of die wel voldoende zijn voor mijn wensen , ik vind geen setup voor 1440 dus zou leuk zijn moesten jullie mij kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[Ik wil graag games al Bf: Hardline , GTA 5 , en toekomstige MMO's en large map shooters kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Kostprijs heb ik niet echt een idee zou rond de 1300 € willen zitten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Liefst alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik lees zeer veel goeie dingen over een 970 x maar is dit voldoende om toekomst gericht en met huidige games op 1440 te gamen ?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voor mij maakt het niet uit als de computer wat meer lawaai maakt ofzo , als het beest maar vlot draait
Ga je overklokken?
Ik heb geen kennis ivm overklokken dus blijf ik daar liever van weg. Niet zeer veel winst ook niet voor gamen dacht ik ???
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Weeral denk ik standaard te blijven aangezien ik er niet genoeg van ken om met de instellingen te prutsen.
Ik weet niet goed waar te beginnen dus als jullie mijn lijst zouden kunnen verbetern zou me enorm kunnen helpen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Xeon E3-1231 V3 Boxed | € 272,- | € 272,- |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 89,50 | € 89,50 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 359,- | € 359,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 58,40 | € 58,40 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.3 | € 26,10 | € 26,10 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 62,50 | € 62,50 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 98,90 | € 98,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.086,89 | |
Ik heb componenten uit een andere thread gevonden maar weet eigenlijk niet of die wel voldoende zijn voor mijn wensen , ik vind geen setup voor 1440 dus zou leuk zijn moesten jullie mij kunnen helpen.