Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:38
Ik ben op zoek naar een andere toestel. Het grootste probleem dat ik heb met mijn huidige toestel (Samsung S3 mini) is dat er geen echte keylock op zit. Als ik nu de keylock aanzet en ik druk lang op de aanuit knop dan gaat het toestel uit en eventueel weer aan. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren als hij in mijn broekzak zit.

Zijn er toestellen met een echt keylock? Waarbij het toestel dus ook niet reageert als een knop voor langere tijd ingedrukt wordt.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:31
Mijn nexus 5 doet niks als je vanuit slaap stand/lockscreen de aan/uit knop lang inhoud..

Je kan op je telefoon een custom rom plaatsen, dan heb je vaak de mogelijkheid om de functies van je aan/uit knop te bepalen. Of je root je telefoon, en je zet er xposed framework op, dan kan je ook je knop functies aanpassen.

[ Voor 56% gewijzigd door Dacuuu op 25-03-2015 15:16 ]

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Dacuuu schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:12:
Mijn nexus 5 doet niks als je vanuit slaap stand/lockscreen de aan/uit knop lang inhoud..
Same-o Stock 5.0.1. nexus 5

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:01
Net getest, Nexus 4 stock 5.0.1 krijgt de prompt: 'Afsluiten'.

Niet gelijk uit, maar niet wenselijk.

• TommieW
  • Laatst online: 21-11 17:28

TommieW

Numa numa.

@Hierboven Waarschijnlijk bedoelt de TS het indrukken van de knop voor een langere tijd (30+ sec).
Bedoel je dat het toestel reboot? Dat hebben ongeveer alle toestellen. Dit is voor als het toestel niet reageert. Dan kan er alsnog een reboot geforceerd worden, aangezien de accu vaak niet meer vervangen kan worden.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• pacificocean
TommieW schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:17:
@Hierboven Waarschijnlijk bedoelt de TS het indrukken van de knop voor een langere tijd (30+ sec).
Bedoel je dat het toestel reboot? Dat hebben ongeveer alle toestellen. Dit is voor als het toestel niet reageert. Dan kan er alsnog een reboot geforceerd worden, aangezien de accu vaak niet meer vervangen kan worden.
Inderdaad alleen reboot hij bij mij al na 10 sec de aanuit knop indrukken

• Leitz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-04 09:51
al aan een hoesje gedacht ? steekt die knop niet zo uit, en gebeurt het ws ook niet meer

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
pacificocean schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:54:
[...]

Inderdaad alleen reboot hij bij mij al na 10 sec de aanuit knop indrukken
Dat klopt, daar is geen toestel uitzondering in.

• pacificocean
Momus schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:04:
[...]

mmm. Apple ook niet? (Of is dit dan het verkeerde forum?)

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Wat is dat, Apple?

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-10 00:27
Tja, Samsung heeft gewoon een klote aan/uit knop. Ik heb een HTC One M7 met de aan/uit knop bovenop en heb hier nooit last van. Ik heb echter een Samsung S3 mini als werktelefoon, en daar gebeurt dat om de haverklap.

• TommieW
  • Laatst online: 21-11 17:28

TommieW

Numa numa.

Ik had voor mijn S3 ooit een TPU case gekocht op eBay. Kostte maar een paar euro. Het enige nadeel was dat de aan/uit knop met aardig wat moeite bediend moest worden. Misschien nog een idee voor jou. :D

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-11 16:16

Tijntje

Hello?!

spNk schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:42:
Tja, Samsung heeft gewoon een klote aan/uit knop. Ik heb een HTC One M7 met de aan/uit knop bovenop en heb hier nooit last van. Ik heb echter een Samsung S3 mini als werktelefoon, en daar gebeurt dat om de haverklap.
Ik heb dat mijn mijn S4 ook vaak in mijn broekzak, dan hoor ik weer een compleet piano concert afgaan en weet ik dat hij aan het herstarten is.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• SpaTieBaLk
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Momus schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:04:
[...]

Al houd ik de aan/uit knop van mijn Sony een uur in herstart hij niet vanelf, dus de uitzondering die de regel bevestigd? Ik krijg wel een menu waar ik kan kiezen voor uitschakelen maar reboot zeker niet uit zichzelf.

• spNk
SpaTieBaLk schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:58:
[...]

Al houd ik de aan/uit knop van mijn Sony een uur in herstart hij niet vanelf, dus de uitzondering die de regel bevestigd? Ik krijg wel een menu waar ik kan kiezen voor uitschakelen maar reboot zeker niet uit zichzelf.
Weet je zeker dat dat zo is? Vaak is het een feature namelijk, zodat je een reset kan doen als hij vast loopt. Zeker bij telefoons waarvan de batterij niet makkelijk te verwijderen is.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

pacificocean schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:09:
[...]

mmm. Apple ook niet? (Of is dit dan het verkeerde forum?)
iPhones gaan dan niet uit. Pas als je de power en home knop 10 seconden tegelijk ingedrukt houdt.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:57

Rmg

spNk schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 19:28:
[...]

Weet je zeker dat dat zo is? Vaak is het een feature namelijk, zodat je een reset kan doen als hij vast loopt. Zeker bij telefoons waarvan de batterij niet makkelijk te verwijderen is.
op de nexus phones is het volume down en aanknop 10 sec vziw

• spNk
Ik bedoel een geforceerde herstart, niet fabrieksinstellingen.

• SpaTieBaLk
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
spNk schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:59:
Ik bedoel een geforceerde herstart, niet fabrieksinstellingen.
Er gebeurt helemaal niets als ik dat doe. Is hier ook een combinatie tussen power en volume toets, weet even niet welke aangezien ik die functie nog nooit nodig heb gehad. Powerknop alleen doet in ieder geval niks.

Edit: Even getest, powerknop en volume omhoog tegelijk inhouden is reset.

[ Voor 9% gewijzigd door SpaTieBaLk op 26-03-2015 14:33 ]

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De One Plus One heeft de aan/uit knop aan de zijkant zitten. Deze moet je ook nog eens flink indrukken voordat die reageert. Deze heb je dus niet zomaar uit.
Pagina: 1