Op dit moment ben ik bijna van al mijn apparatuur af en ga alles compleet nieuw aanschaffen. Wat nog aangeschaft moet worden en wat inmiddels bijna zeker is:
TV - UE48HU7500 (4K)
Receiver - Denon AVR-X2100W (4K)
Speakers - Teufel Ultima 40 mk2 (Wit)
NAS - DS215J + (WD Red of Green 2x 4TB)
Op dit moment heb ik nog 1 van de eerste Xtreamer Prodigy's staan maar wil overgaan op XBMC dus bij deze mijn vraag;
Ik zoek een?
XBMC 4K Mediaspeler
Wat is je budget?
+/- 200,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Hoofdzakelijk Films kijken, rest is mooi meegenomen als het dan maar ook werkt en niet zoals op de Prodigy
Wat heb je zelf al gevonden?
- Ik heb me een beetje verdiept in een Intel Nuc maar weet niet of ik daar uit ga komen.
-Xtreamer prodigy 4K (maar een anders apparaat heeft mijn voorkeur).
-Zidoo X9, kan hier weinig NL info over vinden en/of ervaringen.
Dus bij deze mijn vraag wat is op dit moment de beste/gebruiksvriendelijkste 4K mediaspeler?
Nog ideeen of opties over de nog aan te schaffen producten zijn ook welkom, kan in principe nog alle kanten op.
TV - UE48HU7500 (4K)
Receiver - Denon AVR-X2100W (4K)
Speakers - Teufel Ultima 40 mk2 (Wit)
NAS - DS215J + (WD Red of Green 2x 4TB)
Op dit moment heb ik nog 1 van de eerste Xtreamer Prodigy's staan maar wil overgaan op XBMC dus bij deze mijn vraag;
Ik zoek een?
XBMC 4K Mediaspeler
Wat is je budget?
+/- 200,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Hoofdzakelijk Films kijken, rest is mooi meegenomen als het dan maar ook werkt en niet zoals op de Prodigy

Wat heb je zelf al gevonden?
- Ik heb me een beetje verdiept in een Intel Nuc maar weet niet of ik daar uit ga komen.
-Xtreamer prodigy 4K (maar een anders apparaat heeft mijn voorkeur).
-Zidoo X9, kan hier weinig NL info over vinden en/of ervaringen.
Dus bij deze mijn vraag wat is op dit moment de beste/gebruiksvriendelijkste 4K mediaspeler?
Nog ideeen of opties over de nog aan te schaffen producten zijn ook welkom, kan in principe nog alle kanten op.