Toon posts:

X-Box Live abbo to blocken voor huisgenoten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey, rare vraag misschien, maar ik woon met 4 huisgenoten samen die allen regelmatig op mijn X-Box One spelen (staat in de gk). Ik heb al eens voorgesteld dat ding te splitten in kosten, maar dat willen ze niet. Prima, an sich geen probleem mee want ik kan hem nu mee nemen en mee doen en laten wat ik wil. Nu wil ik een X-Box live abbo afsluiten a 60 euro per jaar, en ook daar willen ze niet in splitten qua kosten, want, zo is de redenatie," als jij het wilt neem je het toch wel". Daar hebben ze gelijk in. Maar ik zou het dan wel fijn vinden als zij er ook geen gebruik van maken, tenzij ze er ook voor betalen. Is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-10 12:25
Maar wat is jouw nadeel als zij er ook gebruik van maken? ;)
Misschien dat ze volgende keer wel iets aanschaffen waar jij weer gebruik van kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdevogt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:47

'Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen',. -George Orwell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Volgens mij kun je Gold Sharing uitzetten.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Wat bdevogt zegt: gewoon aparte accounts aanmaken en niet automatisch laten inloggen. Kost wat tijd als je hem opstart, maar je voorkomt dat ze hem online kunnen gebruiken.

Maar goed, als dat zo'n probleem is: zet hem gewoon op je kamer en neem hem alleen mee naar de GK als je daar wilt zitten spelen (ik neem aan dat je op je kamer ook wel een tv/scherm hebt waar je hem op kunt aansluiten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:26
Sowieso kost een live abbo slechts 32 euro op offgamers als je even hun Facebook pagina liked
http://www.offgamers.com/...les/xbox-live-gold-global

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
Ik kan me heel goed voorstellen dat je zoiets hebt van: 'Je laat mij niet alles betalen om er vervolgens kosteloos gebruik van te maken'. Je kunt inderdaad zoals boven aangegeven, gewoon aparte inlogs maken voor je Xbox. Je hebt als het goed is je eigen Microsoft account, bij instellingen stel je vervolgens in dat je een password vereist voor het inloggen, dus automatisch inloggen uitschakelen. Je kunt daarnaast ook nog allerlei andere restricties opleggen aan andere gebruikers.

Als ze nergens voor willen betalen is het heel simpel; ze maken hun eigen Microsoft account maar aan en loggen daarmee in. Dan kunnen ze in elk geval niet online spelen. En fysieke games kun je uiteraard ook in je eigen kamer leggen zodra je klaar bent met spelen. Ik zou ze sowieso geen toegang geven tot jouw Gold account; daarmee kunnen ze immers ook aankopen doen zodra je PayPal / Creditcard hebt gekoppeld. En hoe je je kamergenoten ook vertrouwt, better play it safe ;).

Zie ook: http://support.xbox.com/n...privacy-and-online-safety

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb helaas geen tv in mijn slaapkamer, die staat ook al in de woonkamer ;)

Maar ik kan dus internet alleen op mijn eigen account zetten, mooi. Automatisch inloggen staat sowieso al niet aan, dus dan moet dat wel goed komen. Nu alleen nog even mijn huisgenoot's 'master account' blokkeren. Ik moet zijn code invoeren om games te spelen op mijn account ivm parental control. Zo lekker zijn ze hier wel weer in huis.. :)

En royeboy, thanks voor de uitgebreide info. Ik heb mijn eigen Microsoft account en die hebben zij volgens mij ook. De fysieke games vind ik niet zo erg, alhoewel ik toen ik net GTA V had die wel voor mijzelf bewaard heb tot ik een stuk verder was. Geen zin om hen missies te zien doen die ik nog moest ontdekken :D

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2015 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Gold delen uitzetten en instellen dat je je wachtwoord in moet vullen voordat je je met jouw account kan inloggen. Beetje suf van je huisgenoten trouwens, maar goed.

E: Oh, dit is al gezegd dus :P.

[ Voor 9% gewijzigd door Thomas op 25-03-2015 18:03 ]

Pagina: 1