Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steef2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-05 07:59
Beste medetweakers,

Sinds gisteren is ineens mijn escape-knop gestopt met werken. Nu gebeurde het wel vaker dat een knop het even niet deed maar als je het toetsenbord dan even loskoppelde en dan weer koppelde was dit probleem meestal verholpen. Omdat het een laptop is was dit alleen een kwestie van twee schroefjes en het toetsenbord lichten.

Gisteren hielp deze oplossing echter niet. De knop werkte nog steeds niet. Toen ben ik op internet gaan zoeken naar een toetsenbord test en heb deze uitgevoerd. Het vreemde is dat hij daarop aangeeft dat alle toetsen naar behoren werken. Ik heb toen nog een extern toetsenbord gepakt en weer de test gedaan, alle toetsen werken en deze keer dat de escape-knop het ook. (Ik heb dit geprobeerd door uitvoeren af te sluiten met escape)

Mijn gevoel zei dus dat het iets softwarematigs moest zijn en dus heb ik mijn laptop hersteld naar een vorig herstelpunt omdat de escape tijdens dat herstelpunt sowieso nog werkte. Dit heeft echter het probleem nog steeds niet verholpen.

Ik draai geen Photoshop dus die interfereert in ieder geval niet. Heeft iemand misschien nog enig idee waar het probleem in zou kunnen zitten? Ik draai trouwens windows 8.1.

Groetjes,
Steef

Ps. Als dit niet de juiste plaats is voor deze topic dan verplaats ik hem graag. :)

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/24cta15.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-04 15:26

Pathogen

Shoop Da Whoop

En in welk(e) programma(s) werkt je Escape niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steef2
In geen enkel programma meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steef2
Oplossing gevonden. Er zat een bug in de BIOS, ik had de FN-switch aangezet en daarmee schakel je blijkbaar de Escape button uit..:(

Er kan een slotje op.:)