Film gemaakt met ipad overzetten naar pc?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berhaa
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-12-2022
Ik heb vorige week een opname gemaakt met een ipad van ruim een uur. Nu lukt het niet om dit in zijn geheel te mailen, met usb kabel te importeren of via bluetooth (last resort...) te importeren. Via de mail krijg ik filmpjes van ongeveer een minuut ipv een uur. Op de ipad staat wel het hele bestand. Wanneer ik het probeer met usb of bluetooth is er alleen een fotobestand (eerste shot) zichtbaar van de film. Weet iemand hoe ik dit toch voor elkaar kan krijgen? (Het is niet mijn ipad dus ben er verder niet bekend mee)
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

itunes gebruiken

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berhaa
ga ik proberen, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:58
lol, een film van een uur mailen 8)7 |:( :F ;(
In OSX kan je ook heel gemakkelijk via de image capture (fotolader) de benodigde files kopiëren naar je computer.
In windows kun je gewoon via de verkenner bij de fotos en videos op je telefoon komen. Ook een kwestie van kopiëren en plakken.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berhaa
Tja, in mijn situatie was het praktisch onmogelijk om op een andere manier een filmpje op te nemen die ik toch echt voor een studie nodig heb. Iets met riemen en roeien :)
Dat laatste kan dus echt niet, maar het blijft me volledig onduidelijk waarom het niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
berhaa schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:14:
Tja, in mijn situatie was het praktisch onmogelijk om op een andere manier een filmpje op te nemen die ik toch echt voor een studie nodig heb. Iets met riemen en roeien :)
Dat laatste kan dus echt niet, maar het blijft me volledig onduidelijk waarom het niet lukt.
Vraag even aan de eigenaar of je OneDrive mag installeren, log in met jou (eventueel aan te maken) Microsoft account. Niet kiezen voor aut. backup, anders komen alle foto's van de eigenaar in jouw opslag!

Wel kan je nu die 1-uurs video uploaden. Daarna OneDrive loguit. Klaar!

altijd watt | NRG | some things will never change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:24
Je zou ook iets als WeTransfer kunnen proberen. Als dat werkt, dan hoef je ook geen apps te installeren en/of accounts aan te maken.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berhaa
Ja, WeTransfer was ook mijn volgende keus, maar even kijken of het bestand niet te groot is. Anders inderdaad Itunes of OneDrive. Opties genoeg dus voorlopig, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 665968

*spam*

[ Voor 91% gewijzigd door Daedalus op 02-04-2015 22:24 ]

Pagina: 1