Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Chrome: Meerdere profielen automatisch invullen in formulier

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik heb een probleem waarbij ik jullie hulp nodig heb. Eerst en vooral het is moeilijk om uit te leggen maar ik zal mijn best doen.
Ik werk als een secretaresse in een kantoor.

Vaak moet ik formulieren invullen voor al mijn collega's en dit neemt heel wat tijd in beslag.
Ik zou dit proces willen automatiseren.

Momenteel gebruik ik een extensie van Chrome, auto fill form.
Hierbij heb ik de profielgegevens van 50 collega's zoals adres, mail, gsm, functie endm instaan.

Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om bv 50 google chromes te installeren op mijn USB-stick en in ieder chrome de profielgegevens van 1 collega in te geven.

Mijn vraag;
Is het mogelijk om door middel van 1 chrome te openen en het formulier automatisch te laten invullen dat andere chromes hetzelfde doen maar met de gegevens die bij hun is opgeslagen?

Zij gaan dus ook 'klikken' waarop ik klik.
bv Als men vraagt.
Wanneer wenst u te komen?
1 april 2015 om 9h00
2 april 2015 om 12h00
5 april 2015 om 16h00

Als ik dan '2 april 2015 om 12h00' kies dat andere chromes dit ook automatisch kiezen.

kort samengevat:
1) Ik open een chrome bestand.
2) Ik open een website waarin ik een formulier kan invullen.
3) Ik laat auto form filler zijn werk doen.
4) Ik kies een optie uit de vragenlijst
5) Andere browsers doen hetzelfde maar met andere profielen die ik ervoor heb ingegeven.

Ps: Het is ook goed als dit automatisch met 1 browser kan.
Dit is hierbij mijn eerste post op T.net

Alvast bedankt

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:59

markvt

Peppi Cola

Afhankelijk wat voor data er ingevuld moet worden kan je wellicht met http://www.roboform.com/tutorial-form-filler al een eind komen.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor uw reply.

Robotform is goed maar niet exact wat ik zoek.
Robotform vult formulieren met 1 klik aan.

Maar wat ik zoek is dat ik het 1 keer moet doen en de 'software' mij exact nadoet wat ik heb gedaan, weliswaar ieder keer met verschillende profielen.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-11 23:43

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dit heeft niets met programmeren te maken, en lijkt me daardoor beter passen in Client Software Algemeen :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.